Bakalářská práce se zaměřuje na preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a analýzu marketingu v bankovnictví se zaměřením na Raiffeisenbank. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového působení Raiffeisenbank a zjištění preferencí klientů v oblasti běžných účtů a učinit doporučení, které povedou k vylepšení marketingu Raiffeisenbank. První část bakalářské práce vymezuje problematiku marketingu v bankovnictví a spotřebního chování. V druhé části práce je popsána tvorba marketingového mixu banky. Dále je provedena komparace konkurenčních běžných bankovních účtů a dotazníkové šetření zaměřené na preference klientů v této oblasti. Výstupem práce jsou doporučení pro Raiffeisenbank, vyplývající z praktické části.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on preferences in field of personal accounts and analysis of bank marketing for Raiffeisenbank. The aim of the bachelor thesis is analysis of marketing for Raiffeisenbank, find out clients'preferences in field of personal accounts and make suggestions and recommendations that will lead to improvement of marketing in Raiffeisenbank. The first part of the bachelor thesis deals with the issue of bank marketing and consumer behaviour. In the second part of the thesis is described the creation of marketing mix in Raiffeisenbank, comparison of competitor's personal accounts and research clients' preferences in the field of personal accounts. The output of this thesis is the recommendations for Raiffeisenbank.
bank, marketing, bank marketing, marketing mix, consumer behaviour, client, preferences, personal account, Raiffeisenbank
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a analýzu marketingu v bankovnictví se zaměřením na Raiffeisenbank. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového působení Raiffeisenbank a zjištění preferencí klientů v oblasti běžných účtů a učinit doporučení, které povedou k vylepšení marketingu Raiffeisenbank. První část bakalářské práce vymezuje problematiku marketingu v bankovnictví a spotřebního chování. V druhé části práce je popsána tvorba marketingového mixu banky. Dále je provedena komparace konkurenčních běžných bankovních účtů a dotazníkové šetření zaměřené na preference klientů v této oblasti. Výstupem práce jsou doporučení pro Raiffeisenbank, vyplývající z praktické části.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on preferences in field of personal accounts and analysis of bank marketing for Raiffeisenbank. The aim of the bachelor thesis is analysis of marketing for Raiffeisenbank, find out clients'preferences in field of personal accounts and make suggestions and recommendations that will lead to improvement of marketing in Raiffeisenbank. The first part of the bachelor thesis deals with the issue of bank marketing and consumer behaviour. In the second part of the thesis is described the creation of marketing mix in Raiffeisenbank, comparison of competitor's personal accounts and research clients' preferences in the field of personal accounts. The output of this thesis is the recommendations for Raiffeisenbank.