Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku nabíjení a nabíjecích stanic pro elektrická vozidla. V první části je seznámeno s přehledem a rozdělením nabíjecích stanic spolu s používanými bateriemi a průběhem nabíjení. Dále je podrobněji popsaná topologie a funkce nabíjecí stanice CHAdeMo. Následně byla provedena u tohoto typu stanice simulace v programu PLECS, který je určen jako knihovna v prostředí Matlab/Simulink. Model spolu s výslednými průběhy bude popsán a proběhne ověření jeho funkčnosti vzhledem k předpokladům zjištěným v předchozích částech práce.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis is focused on the issue of charging and charging stations for electric cars. In the first part, there is acquainted with the overview of the charging stations together with the used batteries and the charging process. The topology of CHAdeMo charging station and the necessary operations for successful function are described in second part. Subsequently, a simulation of this station was made in the PLECS program, which is designated as a library in the Matlab / Simulink environment. The model along with the results, will be described and will be checked functionality against the assumptions found in the previous sections.
Charging station, electric vehicle, battery, simulation, CHAdeMo
Rozsah průvodní práce
40 stran (38 325 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku nabíjení a nabíjecích stanic pro elektrická vozidla. V první části je seznámeno s přehledem a rozdělením nabíjecích stanic spolu s používanými bateriemi a průběhem nabíjení. Dále je podrobněji popsaná topologie a funkce nabíjecí stanice CHAdeMo. Následně byla provedena u tohoto typu stanice simulace v programu PLECS, který je určen jako knihovna v prostředí Matlab/Simulink. Model spolu s výslednými průběhy bude popsán a proběhne ověření jeho funkčnosti vzhledem k předpokladům zjištěným v předchozích částech práce.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis is focused on the issue of charging and charging stations for electric cars. In the first part, there is acquainted with the overview of the charging stations together with the used batteries and the charging process. The topology of CHAdeMo charging station and the necessary operations for successful function are described in second part. Subsequently, a simulation of this station was made in the PLECS program, which is designated as a library in the Matlab / Simulink environment. The model along with the results, will be described and will be checked functionality against the assumptions found in the previous sections.