Předložená práce je zaměřena na plánování propagačního projektu společnosti Dobré finance, která působí jako finanční poradce. V první části práce je společnost představena, provedena analýza marketingového mixu a marketingového firemního prostředí. Dále je zpracována SWOT analýza, ze které je stanovena vhodná strategie. Druhá část se věnuje sestavení plánu propagačního projektu. V rámci každé důležité sekce projektového plánu je uvedena teorie potřebná pro zpracování praktické části, tedy vypracování propagačního projektu. Mezi nejdůležitější výstupy práce patří logický rámec, plánu rozsahu, časový harmonogram, plán lidských a materiálních zdrojů, rozpočet, plán řízení rizik, plán řízení kvality a plán kontroly. V závěru práce jsou uvedeny přínosy projektu pro podnik.
Annotation in English
The presented work is focused on planning of a promotional project of company Dobré finance, which works as a financial advisor. In the first part of the thesis there is introduction of the company, analysis of marketing mix and marketing company environment. Further there is a SWOT analysis from which a suitable strategy is set. The second part deals with the preparation of the plan of the promotional project. Within each important section of the project plan there is presented theory needed for the processing of the practical part. The most important outputs include the logical framework, scope plan, time schedule, human and material resources plan, budget, risk management plan, quality plan and control plan. At the end of the thesis there are presented the benefits of the project for the company.
Keywords
projekt, projektový plán, logický rámec, propagace, analýza firemního prostředí
Keywords in English
project, project plan, logical framework, promotion, analysis of corporate environment
Length of the covering note
62 + 8 stránek příloh
Language
CZ
Annotation
Předložená práce je zaměřena na plánování propagačního projektu společnosti Dobré finance, která působí jako finanční poradce. V první části práce je společnost představena, provedena analýza marketingového mixu a marketingového firemního prostředí. Dále je zpracována SWOT analýza, ze které je stanovena vhodná strategie. Druhá část se věnuje sestavení plánu propagačního projektu. V rámci každé důležité sekce projektového plánu je uvedena teorie potřebná pro zpracování praktické části, tedy vypracování propagačního projektu. Mezi nejdůležitější výstupy práce patří logický rámec, plánu rozsahu, časový harmonogram, plán lidských a materiálních zdrojů, rozpočet, plán řízení rizik, plán řízení kvality a plán kontroly. V závěru práce jsou uvedeny přínosy projektu pro podnik.
Annotation in English
The presented work is focused on planning of a promotional project of company Dobré finance, which works as a financial advisor. In the first part of the thesis there is introduction of the company, analysis of marketing mix and marketing company environment. Further there is a SWOT analysis from which a suitable strategy is set. The second part deals with the preparation of the plan of the promotional project. Within each important section of the project plan there is presented theory needed for the processing of the practical part. The most important outputs include the logical framework, scope plan, time schedule, human and material resources plan, budget, risk management plan, quality plan and control plan. At the end of the thesis there are presented the benefits of the project for the company.
Keywords
projekt, projektový plán, logický rámec, propagace, analýza firemního prostředí
Keywords in English
project, project plan, logical framework, promotion, analysis of corporate environment
Research Plan
Charakterizujte podnik a definujte cíle projektu.
Vypracujte plán projektu.
Identifikujte a analyzujte rizika s realizací projektu.
Zhodnoďte přínosy projektu pro podnik.
Research Plan
Charakterizujte podnik a definujte cíle projektu.
Vypracujte plán projektu.
Identifikujte a analyzujte rizika s realizací projektu.
Zhodnoďte přínosy projektu pro podnik.
Recommended resources
DOLEŽAL, Jan, MÁCHAL, Pavel, LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan a Jaroslav SVOBODA. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Vydavatelství, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
SVOZILOVÁ, Alana. Projektový management. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. ISBN 80247-1501-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Recommended resources
DOLEŽAL, Jan, MÁCHAL, Pavel, LACKO, Branislav. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan a Jaroslav SVOBODA. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Vydavatelství, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
SVOZILOVÁ, Alana. Projektový management. Praha: Grada Publishing, a. s., 2006. ISBN 80247-1501-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.