Předkládaná bakalářská práce v teoretické rovině analyzuje téma marketingu a prodeje a v rámci této tématiky se podrobněji zabývá marketingovou komunikací. Autor práce se nejdříve věnuje marketingovému prostředí firmy, marketingovému výzkumu, segmentaci trhu, marketingové analýze a marketingovému mixu. Následně je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Další část práce se věnuje prodeji, kde se autor zaměřuje na osobní prodej, výstavy a veletrhy. Následující kapitoly představují společnost Greenlux s.r.o., její produktové portfolio a mapují jednotlivé oblasti marketingu a prodeje v praktickém kontextu. Hlavního cíle této práce autor dosahuje prostřednictvím dotazníkového šetření, s jehož pomocí formuluje praktická doporučení pro zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti, konkrétně to jsou, doplnění nejčastějších otázek na internetové stránky společnosti, návrh event akce a proces doplnění informačních videí na Youtube kanál.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis theoretically analyses the topic of marketing and sales with focus on marketing communication. The author first briefly summarizes the marketing environment of the company, marketing research, market segmentation, marketing analysis, and marketing mix. Marketing communication is further elaborated in the next part of the text. Another part is devoted to sales where the author focuses on personal sales, exhibitions and trade fairs. The following chapters introduce Greenlux s.r.o. by its product portfolio and map the various areas of company marketing and sales in a practical context. The main aim of this work is to improve marketing communication of the selected company by a questionnaire survey, which helps to form practical recommendations. Specially, by adding the most frequently asked questions to the company's website, schedule the events, publishing the supplement information of company's products to the Youtube channel.
Předkládaná bakalářská práce v teoretické rovině analyzuje téma marketingu a prodeje a v rámci této tématiky se podrobněji zabývá marketingovou komunikací. Autor práce se nejdříve věnuje marketingovému prostředí firmy, marketingovému výzkumu, segmentaci trhu, marketingové analýze a marketingovému mixu. Následně je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Další část práce se věnuje prodeji, kde se autor zaměřuje na osobní prodej, výstavy a veletrhy. Následující kapitoly představují společnost Greenlux s.r.o., její produktové portfolio a mapují jednotlivé oblasti marketingu a prodeje v praktickém kontextu. Hlavního cíle této práce autor dosahuje prostřednictvím dotazníkového šetření, s jehož pomocí formuluje praktická doporučení pro zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti, konkrétně to jsou, doplnění nejčastějších otázek na internetové stránky společnosti, návrh event akce a proces doplnění informačních videí na Youtube kanál.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis theoretically analyses the topic of marketing and sales with focus on marketing communication. The author first briefly summarizes the marketing environment of the company, marketing research, market segmentation, marketing analysis, and marketing mix. Marketing communication is further elaborated in the next part of the text. Another part is devoted to sales where the author focuses on personal sales, exhibitions and trade fairs. The following chapters introduce Greenlux s.r.o. by its product portfolio and map the various areas of company marketing and sales in a practical context. The main aim of this work is to improve marketing communication of the selected company by a questionnaire survey, which helps to form practical recommendations. Specially, by adding the most frequently asked questions to the company's website, schedule the events, publishing the supplement information of company's products to the Youtube channel.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
LIMBECK, Martin. Velká kniha o prodeji: nový hardselling - staňte se jedničkou na trhu. 1. české vyd. Praha: Grada, 2014. 283 s. ISBN 978-80-247-4095-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
LIMBECK, Martin. Velká kniha o prodeji: nový hardselling - staňte se jedničkou na trhu. 1. české vyd. Praha: Grada, 2014. 283 s. ISBN 978-80-247-4095-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.