Předložená práce je zaměřena na analýzu návštěvnosti internetového obchodu. Hlavním cílem této práce je analyzovat návštěvnost pomocí systému Google Analytics. Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů z oblasti elektronického podnikání a obchodování. Dále se zaměřuje na vyhodnocení marketingové komunikace a využití analytických nástrojů. Obsahem metodické části je popis analytického nástroje Google Analytics, který je hlavním nástrojem pro zpracování praktické části. Praktická část je věnována analýze internetového obchodu angelshop.cz. V úvodu je zhodnocena celková návštěvnost. Následně je provedena analýza zaměřující se na předem definované oblasti výzkumu. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuta relevantní řešení, jejichž cílem je zvýšení počtu uživatelů a tržeb e-shopu.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the analysis of the traffic of the e-shop. The main goal of this thesis is to analyze traffic using Google Analytics. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of e-business and e-commerce. It also focuses on the evaluation of marketing communication and the use of analytical tools. The content of the methodological part is a description of the Google Analytics analytical tool, which is the main tool for processing the practical part. The practical part is devoted to analysis of the internet e-shop angelshop.cz. In the introduction, the total traffic is evaluated. Subsequently, an analysis is made focusing on predefined areas of research. Based on the analysis, relevant solutions are proposed to increase the number of e-shop users and sales.
Klíčová slova
Elektronické podnikání, elektronické obchodování, internetový obchod, marketingová komunikace na internetu, webová analýza, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
E-business, e-commerce, internet commerce, marketing on the Internet, web analytics, Google Analytics
Rozsah průvodní práce
57 s. (11 309 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na analýzu návštěvnosti internetového obchodu. Hlavním cílem této práce je analyzovat návštěvnost pomocí systému Google Analytics. Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů z oblasti elektronického podnikání a obchodování. Dále se zaměřuje na vyhodnocení marketingové komunikace a využití analytických nástrojů. Obsahem metodické části je popis analytického nástroje Google Analytics, který je hlavním nástrojem pro zpracování praktické části. Praktická část je věnována analýze internetového obchodu angelshop.cz. V úvodu je zhodnocena celková návštěvnost. Následně je provedena analýza zaměřující se na předem definované oblasti výzkumu. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuta relevantní řešení, jejichž cílem je zvýšení počtu uživatelů a tržeb e-shopu.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the analysis of the traffic of the e-shop. The main goal of this thesis is to analyze traffic using Google Analytics. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of e-business and e-commerce. It also focuses on the evaluation of marketing communication and the use of analytical tools. The content of the methodological part is a description of the Google Analytics analytical tool, which is the main tool for processing the practical part. The practical part is devoted to analysis of the internet e-shop angelshop.cz. In the introduction, the total traffic is evaluated. Subsequently, an analysis is made focusing on predefined areas of research. Based on the analysis, relevant solutions are proposed to increase the number of e-shop users and sales.
Klíčová slova
Elektronické podnikání, elektronické obchodování, internetový obchod, marketingová komunikace na internetu, webová analýza, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
E-business, e-commerce, internet commerce, marketing on the Internet, web analytics, Google Analytics
Zásady pro vypracování
Definujte pojem elektronické podnikání. Charakterizujte druhy a popiště jeho přínosy.
Zhodnoťte efektivitu internetového marketingu pomocí analytických nástrojů. Popiště význam analytických nástrojů při tvorbě webových stánek.
Charakterizujte nástroj Google Analytics. Popište a demonstrujte jednotlivé techniky.
Na základě provedené analýzy navrhněte možné postupy ke zlepšení elektonického obchodování.
Zásady pro vypracování
Definujte pojem elektronické podnikání. Charakterizujte druhy a popiště jeho přínosy.
Zhodnoťte efektivitu internetového marketingu pomocí analytických nástrojů. Popiště význam analytických nástrojů při tvorbě webových stánek.
Charakterizujte nástroj Google Analytics. Popište a demonstrujte jednotlivé techniky.
Na základě provedené analýzy navrhněte možné postupy ke zlepšení elektonického obchodování.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor.Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOLEKTIV AUTORŮ.Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno:Computer Press. 2014. ISBN 978-80251-4155-7.
POUR, Jan.Informační systémy a elektronické podnikání.2. vydání. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0783-8.