Má bakalářská práce na téma "Stíny dne a Barvy noci" obsahuje soubor čtyř obrazů. Které zachycuje jednu vesnici na severu České Republiky. Vybrala jsem si techniku olejovou barvou, která mi umožní větší škálu barev. Jedná se o soubor čtyř obrazů, které zachycují okolí jedné chalupy číslem popisné 32. Hlavním symbolem je číslo 32 je to číslo popisné chalupy. Snažím se zachytit myšlenky z určitého období z minulosti, které mají také nepatrné spojení s přítomností. Technika olejomalba napnutá na bavlněném plátně na rámech z dubového dřeva. Obrazy jsou rozděleny do dvou párů, růžové na téma "Stíny dne" jeden z páru soustřeďuje pohled na vesnici z dálky a druhý z nich na konkrétní chalupu číslo 32. Druhý pár na téma "Barvy noci" jsem zobrazovala okolí se symbolickým číslem 32 a druhý na vstupní bránu do chaty.
Anotace v angličtině
My bachelor work on "Shadows of the Day and Colors of the Night" contains a set of four paintings. Which captures one village in the northern part of the Czech Republic. I chose the oil-painting technique to allow me a larger range of colors. It is a set of four paintings that capture the surroundings of one cottage with a descriptive number 32. The main symbol is the number 32, the number of the cottage. I present a collation od thoughts from a certain period of history, which also has a slight connection with the present. The pictures are divided into two pairs, two which have a hint of pink on the theme "shades of the day", one of the pairs concentrate on the village from a distance and the second of the two specifically concentrate on cottage number 32. The other pair are blue and are based on the theme of "Colours of the night" I made the effort to present a surrounding on the symbolic number 32 and the second on the on the entrance gate to cottage number 32.
Klíčová slova
malba, krajinomalba, vesnice, olejomalba
Klíčová slova v angličtině
painting, landscape painting, village, oil painting
Rozsah průvodní práce
26 s (20963 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce na téma "Stíny dne a Barvy noci" obsahuje soubor čtyř obrazů. Které zachycuje jednu vesnici na severu České Republiky. Vybrala jsem si techniku olejovou barvou, která mi umožní větší škálu barev. Jedná se o soubor čtyř obrazů, které zachycují okolí jedné chalupy číslem popisné 32. Hlavním symbolem je číslo 32 je to číslo popisné chalupy. Snažím se zachytit myšlenky z určitého období z minulosti, které mají také nepatrné spojení s přítomností. Technika olejomalba napnutá na bavlněném plátně na rámech z dubového dřeva. Obrazy jsou rozděleny do dvou párů, růžové na téma "Stíny dne" jeden z páru soustřeďuje pohled na vesnici z dálky a druhý z nich na konkrétní chalupu číslo 32. Druhý pár na téma "Barvy noci" jsem zobrazovala okolí se symbolickým číslem 32 a druhý na vstupní bránu do chaty.
Anotace v angličtině
My bachelor work on "Shadows of the Day and Colors of the Night" contains a set of four paintings. Which captures one village in the northern part of the Czech Republic. I chose the oil-painting technique to allow me a larger range of colors. It is a set of four paintings that capture the surroundings of one cottage with a descriptive number 32. The main symbol is the number 32, the number of the cottage. I present a collation od thoughts from a certain period of history, which also has a slight connection with the present. The pictures are divided into two pairs, two which have a hint of pink on the theme "shades of the day", one of the pairs concentrate on the village from a distance and the second of the two specifically concentrate on cottage number 32. The other pair are blue and are based on the theme of "Colours of the night" I made the effort to present a surrounding on the symbolic number 32 and the second on the on the entrance gate to cottage number 32.
Klíčová slova
malba, krajinomalba, vesnice, olejomalba
Klíčová slova v angličtině
painting, landscape painting, village, oil painting
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: 3 plátna
Formát: 100 x 100 cm
Popis realizace: kresebné návrhy, skici, vizuální dokumentace
Výstup: Olejová malba
Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů
ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo ke konzultaci vedoucímu práce.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 2. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve nežli začnu pracovat). Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba: květen, červen.
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: 3 plátna
Formát: 100 x 100 cm
Popis realizace: kresebné návrhy, skici, vizuální dokumentace
Výstup: Olejová malba
Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů
ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo ke konzultaci vedoucímu práce.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 2. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve nežli začnu pracovat). Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba: květen, červen.
Seznam doporučené literatury
FREUD, Sigmund. Výklad snů. Praha: Psychoanalytické nakl. J. Kocourek, 1998. ISBN: 80-86123-07-3.
ELKINS, James. Proč lidé pláčou před obrazy. Praha, Academia, 2017. ISBN 978-80-200-1509-9.
GOMBRICH, Hans, Ernst. Příběh umění. Praha: Odeon, 1992. ISBN 8020704167.
Seznam doporučené literatury
FREUD, Sigmund. Výklad snů. Praha: Psychoanalytické nakl. J. Kocourek, 1998. ISBN: 80-86123-07-3.
ELKINS, James. Proč lidé pláčou před obrazy. Praha, Academia, 2017. ISBN 978-80-200-1509-9.
GOMBRICH, Hans, Ernst. Příběh umění. Praha: Odeon, 1992. ISBN 8020704167.
Přílohy volně vložené
1 x CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení.