Cílem této práce je vytvořit seriózní hru pro podporu sebevědomí. Na základě již existují-cích her a terapeutických metod pro zvýšení sebevědomí, byla navrhnuta a implementována nová seriózní hra. V této hře se hráč stará o rostlinu k tomu potřebuje herní měnu. Tu získává pomocí plnění terapeutických úkolů a miniher. Následně byla hra otestována na dobrovolnících. Hra ve stávajícím stavu bohužel dobrovolníky většinou nebavila. V závěru práce jsou popsána možná vylepšení a směry, kam by se vývoj hry mohl dál ubírat.
Annotation in English
Main goal of this work is to create a serious game to support self-esteem. Based on already existing games and therapeutic methods, a new serious game was designed and imple-mented. The goal of the game is to grow a plant. In order to do so, players must obtain in-game currency by completing therapeutic tasks and mini-games. The game was tested on a group of volunteers. The testing by volunteers has shown that some aspects of the game are not yet sufficiently attractive. In the work you can find list of suggestions to im-prove these aspects.
Cílem této práce je vytvořit seriózní hru pro podporu sebevědomí. Na základě již existují-cích her a terapeutických metod pro zvýšení sebevědomí, byla navrhnuta a implementována nová seriózní hra. V této hře se hráč stará o rostlinu k tomu potřebuje herní měnu. Tu získává pomocí plnění terapeutických úkolů a miniher. Následně byla hra otestována na dobrovolnících. Hra ve stávajícím stavu bohužel dobrovolníky většinou nebavila. V závěru práce jsou popsána možná vylepšení a směry, kam by se vývoj hry mohl dál ubírat.
Annotation in English
Main goal of this work is to create a serious game to support self-esteem. Based on already existing games and therapeutic methods, a new serious game was designed and imple-mented. The goal of the game is to grow a plant. In order to do so, players must obtain in-game currency by completing therapeutic tasks and mini-games. The game was tested on a group of volunteers. The testing by volunteers has shown that some aspects of the game are not yet sufficiently attractive. In the work you can find list of suggestions to im-prove these aspects.