Předložená práce je zaměřena na průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cílem průzkumu bylo zjistit názory obyvatel na případné znovuobnovení lázní v Bílině, na ponechání či změnu majitele a informovanost občanů ohledně dění kolem těchto objektů. Práce obsahuje popis významu lázeňství, popis města Bílina, zjištěné odpovědi respondentů z dotazníkového šetření, zhodnocení těchto výsledků. Významnou částí práce jsou také tři uvedené varianty řešení spolu s jejich pozitivy a negativy a následnými doporučeními.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to research the public opinion on the initiatives to renovate and reopen the spa in the town of Bílina. The main aim of the research was to investigate the public opinion and awareness of the citizens of Bílina town of various solutions to the issue, such as whether to sell the property to private hands, or to keep the spa in the town?s ownership. First a description of the significance of the spa industry in the region is drawn then a town of Bílina itself is described. Subsequently the results of the questionnaire research are analysed. Finally three possible solutions to the issue are listed and evaluated with recommendations given.
Klíčová slova
marketing, veřejné mínění, SWOT analýza, marketingový výzkum, lázně
Klíčová slova v angličtině
marketing, public opinion, SWOT analysis, marketing research, spa
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cílem průzkumu bylo zjistit názory obyvatel na případné znovuobnovení lázní v Bílině, na ponechání či změnu majitele a informovanost občanů ohledně dění kolem těchto objektů. Práce obsahuje popis významu lázeňství, popis města Bílina, zjištěné odpovědi respondentů z dotazníkového šetření, zhodnocení těchto výsledků. Významnou částí práce jsou také tři uvedené varianty řešení spolu s jejich pozitivy a negativy a následnými doporučeními.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to research the public opinion on the initiatives to renovate and reopen the spa in the town of Bílina. The main aim of the research was to investigate the public opinion and awareness of the citizens of Bílina town of various solutions to the issue, such as whether to sell the property to private hands, or to keep the spa in the town?s ownership. First a description of the significance of the spa industry in the region is drawn then a town of Bílina itself is described. Subsequently the results of the questionnaire research are analysed. Finally three possible solutions to the issue are listed and evaluated with recommendations given.
Klíčová slova
marketing, veřejné mínění, SWOT analýza, marketingový výzkum, lázně
Klíčová slova v angličtině
marketing, public opinion, SWOT analysis, marketing research, spa
Zásady pro vypracování
Okomentujte teoretické pojmy v aplikaci na zvolené téma.
Popište vybrané město, zejména předpoklady pro lázeňství.
Proveďte průzkum veřejného mínění.
Okomentujte zjištěná data, proveďte výstupní studii.
Zásady pro vypracování
Okomentujte teoretické pojmy v aplikaci na zvolené téma.
Popište vybrané město, zejména předpoklady pro lázeňství.
Proveďte průzkum veřejného mínění.
Okomentujte zjištěná data, proveďte výstupní studii.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1545-2
POTLUKA, O. Průvodce strukturálními fondy EU. Praha : Ireas, 2003, ISBN 80-86684-02-4
VILAMOVÁ, Š. Jak získat finanční zdroje Evropské unie. Praha : Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0828-0
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1545-2
POTLUKA, O. Průvodce strukturálními fondy EU. Praha : Ireas, 2003, ISBN 80-86684-02-4
VILAMOVÁ, Š. Jak získat finanční zdroje Evropské unie. Praha : Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0828-0