Předložená práce je zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu regionu. V teoretické části je každému z nástrojů marketingového mixu věnována jedna kapitola. V praktické části aplikuji získané poznatky na region Domažlicko. Cílem práce je analyzovat marketingový mix regionu Domažlicko a na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsou navrhnuta zlepšující doporučení.
Anotace v angličtině
This work is sight on the description individual components of the marketing mix. The theoretical part is split down to chapters, where each of the chapters covers one of the tools in question. The practical part details the knowledge-acquired application within region Domažlicko. Purposes the work is marketing mix of region Domažlicko analysis and suggestions for improvement based on partial analyses are presented here as well.
Klíčová slova
marketing, marketing regionu, marketingový mix, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing of region, marketing mix, marketing research
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu regionu. V teoretické části je každému z nástrojů marketingového mixu věnována jedna kapitola. V praktické části aplikuji získané poznatky na region Domažlicko. Cílem práce je analyzovat marketingový mix regionu Domažlicko a na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsou navrhnuta zlepšující doporučení.
Anotace v angličtině
This work is sight on the description individual components of the marketing mix. The theoretical part is split down to chapters, where each of the chapters covers one of the tools in question. The practical part details the knowledge-acquired application within region Domažlicko. Purposes the work is marketing mix of region Domažlicko analysis and suggestions for improvement based on partial analyses are presented here as well.
Klíčová slova
marketing, marketing regionu, marketingový mix, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing of region, marketing mix, marketing research
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska práce se zaměřením na marketing regionu.
Stručně charakterizujte region Domažlicko.
Pomocí vhodných metod analyzujte a zhodnoťte marketingový mix regionu.
Vypracujte soubor doporučení pro marketingové aktivity Domažlicka s ohledem na jeho budoucí rozvoj.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska práce se zaměřením na marketing regionu.
Stručně charakterizujte region Domažlicko.
Pomocí vhodných metod analyzujte a zhodnoťte marketingový mix regionu.
Vypracujte soubor doporučení pro marketingové aktivity Domažlicka s ohledem na jeho budoucí rozvoj.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X
KOTLER, P. Moderní marketing. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha : Grada Publishimg, 2006. ISBN 80-247-1014-5
PAULIČKOVÁ, R. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. Plzeň : ZČU, 2005. ISBN 80-7043-365-5
Seznam doporučené literatury
FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X
KOTLER, P. Moderní marketing. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha : Grada Publishimg, 2006. ISBN 80-247-1014-5
PAULIČKOVÁ, R. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. Plzeň : ZČU, 2005. ISBN 80-7043-365-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci