Informace o kvalifikační práci Integrace žáků a studentů se sluchovým postižením na středních zdravotnických školách a vyšších odborných školách zdravotnických ve studijních oborech Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Integrace žáků a studentů se sluchovým postižením na středních zdravotnických školách a vyšších odborných školách ve studijních oborech Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik.
Hlavní téma v angličtině
The Integration of pupils and students with the hearing impairement at Secondary Medical schools and High Medical schools at Assistant of Dental technician field and Certified Dental Technician.
Název dle studenta
Integrace žáků a studentů se sluchovým postižením na středních zdravotnických školách a vyšších odborných školách zdravotnických ve studijních oborech Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik.
Bakalářská práce se zabývá rozdílnými aspekty vzdělávání integrovaných sluchově postižených žáků a studentů ve vzdělávacím systému běžné střední zdravotnické školy a vyšší odborné školy zdravotnické se specializací v oboru Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik. V empirické části jsou za použití kvalitativního výzkumu zjišťovány konkrétní zkušenosti a postoje učitelů v integraci, názory žáků se sluchovým postižením a podmínky na školách, ve kterých integrace probíhají.
Anotace v angličtině
The bachlelor diploma deals with diverse aspects of educating pupils and students with hearing impairment in the common educational system of Secondary Medical schools and High Medical schools with specializing in Assistant of Dental Technician field and Certified Dental Technician. In the empirical part, with the use of qualitative research are investigated the specific experiences and attitudes of teachers in the integration, the opinions of pupils with hearing impairments, and conditions in s
Klíčová slova
školská integrace, sluchové postižení, komunikační systémy neslyšících, střední zdravotnické školy, vyšší odborné školy, asistent zubního technika, diplomovaný zubní technik
Klíčová slova v angličtině
school integration, the hearing impairment, communications systems of deaf, Secondary Medical schools, High Medical schools, Assistant of Dental Technician, Certified Dental Technician
Rozsah průvodní práce
64 s. (109 977 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá rozdílnými aspekty vzdělávání integrovaných sluchově postižených žáků a studentů ve vzdělávacím systému běžné střední zdravotnické školy a vyšší odborné školy zdravotnické se specializací v oboru Asistent zubního technika a Diplomovaný zubní technik. V empirické části jsou za použití kvalitativního výzkumu zjišťovány konkrétní zkušenosti a postoje učitelů v integraci, názory žáků se sluchovým postižením a podmínky na školách, ve kterých integrace probíhají.
Anotace v angličtině
The bachlelor diploma deals with diverse aspects of educating pupils and students with hearing impairment in the common educational system of Secondary Medical schools and High Medical schools with specializing in Assistant of Dental Technician field and Certified Dental Technician. In the empirical part, with the use of qualitative research are investigated the specific experiences and attitudes of teachers in the integration, the opinions of pupils with hearing impairments, and conditions in s
Klíčová slova
školská integrace, sluchové postižení, komunikační systémy neslyšících, střední zdravotnické školy, vyšší odborné školy, asistent zubního technika, diplomovaný zubní technik
Klíčová slova v angličtině
school integration, the hearing impairment, communications systems of deaf, Secondary Medical schools, High Medical schools, Assistant of Dental Technician, Certified Dental Technician
Zásady pro vypracování
1. Sběr teoretické literatury\\
2. Zpracování teoretické části práce\\
3. Projektování výzkumné části práce\\
4. Realizace výzkumu\\
5. Zpracování výsledků a hodnocení\\
6. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Zásady pro vypracování
1. Sběr teoretické literatury\\
2. Zpracování teoretické části práce\\
3. Projektování výzkumné části práce\\
4. Realizace výzkumu\\
5. Zpracování výsledků a hodnocení\\
6. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Seznam doporučené literatury
SLOWÍK, J. Speciální pedagogika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1733-3.\\
ČADOVÁ, E. et al. Informační materiál pro pedagogické pracovníky k integraci žáků se zdravotním postižením. Olomouc: Olomoucký kraj, 2009. ISBN 978-80-254-6729-9.\\
HOUDKOVÁ, Z. Sluchové postižení dětí - komplexní péče. Praha: Triton, 2005. ISBN 80-7254-623-6.\\
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-141-4.\\
HENDL, J. Přehled statistických metod a zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 978-80-7367-482-3.\\
Seznam doporučené literatury
SLOWÍK, J. Speciální pedagogika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1733-3.\\
ČADOVÁ, E. et al. Informační materiál pro pedagogické pracovníky k integraci žáků se zdravotním postižením. Olomouc: Olomoucký kraj, 2009. ISBN 978-80-254-6729-9.\\
HOUDKOVÁ, Z. Sluchové postižení dětí - komplexní péče. Praha: Triton, 2005. ISBN 80-7254-623-6.\\
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-141-4.\\
HENDL, J. Přehled statistických metod a zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 978-80-7367-482-3.\\