Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných reklamních nosičů na mezinárodních veletrzích v Německu. Pro tuto analýzu byl vybrán knižní veletrh ve Frankfurtu nad Mohanem a knižní veletrh v Lipsku.
První část práce se zaměřuje na veletrhy obecně, vysvětluje základní pojmy a dělení veletrhů. Poté se věnuje historii obou veletrhů a také hodnotí jejich minulý ročník.
Praktická část analyzuje a srovnává vybrané materiály, a to jak po jazykové, tak i po vizuální stránce.
Závěrem je zmíněna problematika nových digitálních trendů na německém knižním trhu a odhady jeho budoucího vývoje.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of selected advertising media in international trade fairs in Germany. For this analysis was selected book fair in Frankfurt and book fair in Leipzig.
The first part focuses on fairs in general, explains the basic concepts of a fair division. Then the part devotes to the history of both fairs and evaluates their last year.
The practical part analyzes and compares selected materials according to the language and visual acpects..
In conclusion, the thesis refers to the problem of the new digital trends on the German book market and forecasts of its future development.
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných reklamních nosičů na mezinárodních veletrzích v Německu. Pro tuto analýzu byl vybrán knižní veletrh ve Frankfurtu nad Mohanem a knižní veletrh v Lipsku.
První část práce se zaměřuje na veletrhy obecně, vysvětluje základní pojmy a dělení veletrhů. Poté se věnuje historii obou veletrhů a také hodnotí jejich minulý ročník.
Praktická část analyzuje a srovnává vybrané materiály, a to jak po jazykové, tak i po vizuální stránce.
Závěrem je zmíněna problematika nových digitálních trendů na německém knižním trhu a odhady jeho budoucího vývoje.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of selected advertising media in international trade fairs in Germany. For this analysis was selected book fair in Frankfurt and book fair in Leipzig.
The first part focuses on fairs in general, explains the basic concepts of a fair division. Then the part devotes to the history of both fairs and evaluates their last year.
The practical part analyzes and compares selected materials according to the language and visual acpects..
In conclusion, the thesis refers to the problem of the new digital trends on the German book market and forecasts of its future development.
1.Bakalářská práce je psána v německém jazyce.
2.Studium a využití jak českých tak německých zdrojů.
3.Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Pro praktickou část bude
proveden vlastní výzkum.
4.Průběžná konzultace je nutnou součástí přípravy
Zásady pro vypracování
1.Bakalářská práce je psána v německém jazyce.
2.Studium a využití jak českých tak německých zdrojů.
3.Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Pro praktickou část bude
proveden vlastní výzkum.
4.Průběžná konzultace je nutnou součástí přípravy
Seznam doporučené literatury
BERNARD, F., LUPPOLD, S., Mobile Marketing für Messen: Integrierte Kommunikation im Messemarketing der Aussteller, Wissenschaft & Praxis 2010, ISBN-10: 3896735004
LEICHER, R., Prezentace na výstavách a veletrzích, Praha 1994, ISBN 80-7169-107-0
PAVLŮ, D., Výstavy a veletrhy. Historie,teorie,praxe,komunikační specifika, Praha 2009, ISBN 978-80-86946-38-2.
WAGNER, S., Formen und Bedeutung von Messen, GRIN Verlag 2007, ISBN 363859811X
Seznam doporučené literatury
BERNARD, F., LUPPOLD, S., Mobile Marketing für Messen: Integrierte Kommunikation im Messemarketing der Aussteller, Wissenschaft & Praxis 2010, ISBN-10: 3896735004
LEICHER, R., Prezentace na výstavách a veletrzích, Praha 1994, ISBN 80-7169-107-0
PAVLŮ, D., Výstavy a veletrhy. Historie,teorie,praxe,komunikační specifika, Praha 2009, ISBN 978-80-86946-38-2.
WAGNER, S., Formen und Bedeutung von Messen, GRIN Verlag 2007, ISBN 363859811X