Bakalářská práce se zabývá otázkou spotřebního chování lidí ve věku 50 ? 65 let v oblasti cestovního ruchu.Výstupem bakalářské práce je návrh nového produktu pro stanovenou cílovou skupinu a jeho jednoduchá kalkulace. Posledním uvedeným bodem jsou doporučení pro podnikatelské subjekt, které bych chtěly tento návrh případně realizovat.
Anotace v angličtině
This Bachelor Thesis deal with consumer behavior in tourism of the people in 50 ? 60 age. Part of this thesis is the definitoin of the agr group, which was form in based of own research.
The conclusion of this thesis is proposal of the new product for target group and its simple calculation. Last point in this thesis is recommendation for business subject, who wants to realized this product.
Klíčová slova
analýza nabídky a poptávky, cestovní ruch, generace 55+, nový produkt, senior, spotřební chování
Klíčová slova v angličtině
analysis of supply and demand, consumer behavior, generation 55+, new product, tourism
Rozsah průvodní práce
56 s. ( 89 793 znaků ).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá otázkou spotřebního chování lidí ve věku 50 ? 65 let v oblasti cestovního ruchu.Výstupem bakalářské práce je návrh nového produktu pro stanovenou cílovou skupinu a jeho jednoduchá kalkulace. Posledním uvedeným bodem jsou doporučení pro podnikatelské subjekt, které bych chtěly tento návrh případně realizovat.
Anotace v angličtině
This Bachelor Thesis deal with consumer behavior in tourism of the people in 50 ? 60 age. Part of this thesis is the definitoin of the agr group, which was form in based of own research.
The conclusion of this thesis is proposal of the new product for target group and its simple calculation. Last point in this thesis is recommendation for business subject, who wants to realized this product.
Klíčová slova
analýza nabídky a poptávky, cestovní ruch, generace 55+, nový produkt, senior, spotřební chování
Klíčová slova v angličtině
analysis of supply and demand, consumer behavior, generation 55+, new product, tourism
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické podklady bakalářské práce s důrazem na služby cestovního ruchu.
Charakterizujte zkoumanou cílovou skupinu (50-65letí turisté) z hlediska služeb cestovního ruchu.
Pomocí vhodných metod odhadněte spotřební chování a potřeby zkoumané cílové skupiny.
Vypracujte návrh nových produktů pro tuto specifickou skupinu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické podklady bakalářské práce s důrazem na služby cestovního ruchu.
Charakterizujte zkoumanou cílovou skupinu (50-65letí turisté) z hlediska služeb cestovního ruchu.
Pomocí vhodných metod odhadněte spotřební chování a potřeby zkoumané cílové skupiny.
Vypracujte návrh nových produktů pro tuto specifickou skupinu.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, BURIAN, Michal, VAJČNEROVÁ, Ida. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, BURIAN, Michal, VAJČNEROVÁ, Ida. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudků vedoucího a oponenta BP