Bakalářská práce se zabývá aspekty plánování (řešení problémů, nalezení vhodného řešení a vytváření analýz), financování (typy finančních zdrojů), propagování (druhy propagace) a realizování (kontroly a uzavření) kulturních akcí, které jsou pořádány nestátními neziskovými organizacemi.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is to summarize the main aspects of planning (troubleshooting, finding the best solutions and analyzing), financing (types of financial resources), promotion (types of promotion) and implementation (controlling and closure) of cultural events held by nongovernmental organizations.
Klíčová slova
nestátní neziskové organizace, financování, propagace, granty, dotace, kulturní projekt
Klíčová slova v angličtině
nongovernmental organizations, financing, promotion, grants, subsidy, cultural project
Rozsah průvodní práce
36 s., IV s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá aspekty plánování (řešení problémů, nalezení vhodného řešení a vytváření analýz), financování (typy finančních zdrojů), propagování (druhy propagace) a realizování (kontroly a uzavření) kulturních akcí, které jsou pořádány nestátními neziskovými organizacemi.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is to summarize the main aspects of planning (troubleshooting, finding the best solutions and analyzing), financing (types of financial resources), promotion (types of promotion) and implementation (controlling and closure) of cultural events held by nongovernmental organizations.
Klíčová slova
nestátní neziskové organizace, financování, propagace, granty, dotace, kulturní projekt
Klíčová slova v angličtině
nongovernmental organizations, financing, promotion, grants, subsidy, cultural project
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury a pramenů.
2. Vypracování tezí bakalářské práce dle osnovy:
Úvod - důvody volby tématu BP, stručný nástin postupu při jeho zpracování, cíle
1. Vymezení základních pojmů - Kulturní projekt, Nestátní nezisková organizace
2. Fáze přípravy projektu
3. Propagace projektů
4. Segmentace potencionální návštěvníků
5. Zdroje financování
Závěr - shrnutí obsahu, problémy, které se vyskytly při zpracování tématu, přínos práce.
3. Na základě studia literatury a pramenů vypracovat jednotlivé kapitoly a průběžně je konzultovat s vedoucí práce.
4. Dokončit jednotlivé kapitoly a předložit práci do 20. března 2014 k závěrečné konzultaci před tiskem.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury a pramenů.
2. Vypracování tezí bakalářské práce dle osnovy:
Úvod - důvody volby tématu BP, stručný nástin postupu při jeho zpracování, cíle
1. Vymezení základních pojmů - Kulturní projekt, Nestátní nezisková organizace
2. Fáze přípravy projektu
3. Propagace projektů
4. Segmentace potencionální návštěvníků
5. Zdroje financování
Závěr - shrnutí obsahu, problémy, které se vyskytly při zpracování tématu, přínos práce.
3. Na základě studia literatury a pramenů vypracovat jednotlivé kapitoly a průběžně je konzultovat s vedoucí práce.
4. Dokončit jednotlivé kapitoly a předložit práci do 20. března 2014 k závěrečné konzultaci před tiskem.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Propagace. 1. vydání. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1993. 45 s. ISBN 80-7079-411-9.
BAČUVČÍK, Radim a Olga MEDLÍKOVÁ. Marketing neziskových organizací: pro neziskové organizace. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. Management (Grada). ISBN 978-80-87500-01-9.
BRABCOVÁ, Jitka. Prezentace, popularizace a propagace kulturního dědictví. 1. vydání. Brno: VUT, 2004, 31 s. ISBN 80-214-2552-0.
MERLÍČKOVÁ RŮŽIČKOVÁ, Růžena a Olga MEDLÍKOVÁ. Neziskové organizace: vznik, účetnictví, daně. 1. vydání. Olomouc: ANAG, 1999-, sv. Účetnictví, daně. ISBN 978-80-87500-01-9.
PALÁNOVÁ, Irena. Jak připravit projekty financované z evropských fondů v období 2007-2013: možnosti čerpání projektů, příprava a zpracování projektu, konkrétní rady pro tvorbu a podávání projektu: praktická příručka pro školy. 1. vydání. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2008. 42 s. ISBN 978-80-87063-16-3.
REKTOŘÍK, Jaroslav a Olga MEDLÍKOVÁ. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2001, 177 s. Účetnictví, daně. ISBN 80-861-1941-6.
STEJSKAL, Jan, Helena KUVÍKOVÁ a Kateřina MAŤÁTKOVÁ. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky: se zaměřením na nestátní neziskové organizace. 1. vydání Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 169 s. ISBN 978-80-7357-973-9.
ŠIMKOVÁ, Eva a Olga MEDLÍKOVÁ. Management a marketing v praxi neziskových organizací: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. rozšíř. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 171 s. Účetnictví, daně. ISBN 80-704-1859-1.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Propagace. 1. vydání. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1993. 45 s. ISBN 80-7079-411-9.
BAČUVČÍK, Radim a Olga MEDLÍKOVÁ. Marketing neziskových organizací: pro neziskové organizace. 1. vydání. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. Management (Grada). ISBN 978-80-87500-01-9.
BRABCOVÁ, Jitka. Prezentace, popularizace a propagace kulturního dědictví. 1. vydání. Brno: VUT, 2004, 31 s. ISBN 80-214-2552-0.
MERLÍČKOVÁ RŮŽIČKOVÁ, Růžena a Olga MEDLÍKOVÁ. Neziskové organizace: vznik, účetnictví, daně. 1. vydání. Olomouc: ANAG, 1999-, sv. Účetnictví, daně. ISBN 978-80-87500-01-9.
PALÁNOVÁ, Irena. Jak připravit projekty financované z evropských fondů v období 2007-2013: možnosti čerpání projektů, příprava a zpracování projektu, konkrétní rady pro tvorbu a podávání projektu: praktická příručka pro školy. 1. vydání. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2008. 42 s. ISBN 978-80-87063-16-3.
REKTOŘÍK, Jaroslav a Olga MEDLÍKOVÁ. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2001, 177 s. Účetnictví, daně. ISBN 80-861-1941-6.
STEJSKAL, Jan, Helena KUVÍKOVÁ a Kateřina MAŤÁTKOVÁ. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky: se zaměřením na nestátní neziskové organizace. 1. vydání Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 169 s. ISBN 978-80-7357-973-9.
ŠIMKOVÁ, Eva a Olga MEDLÍKOVÁ. Management a marketing v praxi neziskových organizací: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. rozšíř. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 171 s. Účetnictví, daně. ISBN 80-704-1859-1.