V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl.
Anotace v angličtině
In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning.
Klíčová slova
odborný výcvik, pravidla, školní řád, problémy s pravidly, řešení problémů, prevence, nekázeň
Klíčová slova v angličtině
professional training, rules, school rules, problems with the rules, solving problems, prevention, insubordination
Rozsah průvodní práce
39 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl.
Anotace v angličtině
In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning.
Klíčová slova
odborný výcvik, pravidla, školní řád, problémy s pravidly, řešení problémů, prevence, nekázeň
Klíčová slova v angličtině
professional training, rules, school rules, problems with the rules, solving problems, prevention, insubordination
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Seznam doporučené literatury
AUGER, Marie-Thérese. Učitel a problémový žák. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-907-0.\\
MATĚJÍČEK, Zdeněk. Co nejvíce děti potřebují. Praha. Portál, 1994. ISBN 80-7178-854-6.\\
PROKOPOVÁ, Jiřina a Christel SCHWEIZEROVÁ. Děti jsou hosté, kteří hledají cestu. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-854-9.\\
DUBEC, Michal. Poznáváme a určujeme pravidla chování ve třídě a ve škole. Praha: Odyssea, 2008. ISBN 978-80-87145-15-9.\\
Seznam doporučené literatury
AUGER, Marie-Thérese. Učitel a problémový žák. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-907-0.\\
MATĚJÍČEK, Zdeněk. Co nejvíce děti potřebují. Praha. Portál, 1994. ISBN 80-7178-854-6.\\
PROKOPOVÁ, Jiřina a Christel SCHWEIZEROVÁ. Děti jsou hosté, kteří hledají cestu. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-854-9.\\
DUBEC, Michal. Poznáváme a určujeme pravidla chování ve třídě a ve škole. Praha: Odyssea, 2008. ISBN 978-80-87145-15-9.\\