Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.
Anotace v angličtině
As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.
Anotace v angličtině
As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
Minimální rozsah prací
Počet: tři různé verze zpracování multimediální reklamy
Formát: libovolný (video, animace, plakát...)
Popis realizace: výběr vhodného předmětu reklamy jeho analýza a následný výběr
nejvhodnějších variant jeho prezentace
Výstup: kompletně provedené pojetí multimediální reklamy
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven)
a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1 x týdně v rámci semináře
ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) září - Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve,
nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) říjen - Předložení řady skic a variant řešení.
3) listopad, prosinec - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) leden, únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce,
předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou
(pro udělení zápočtu).
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace,
odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba
červen - Obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: tři různé verze zpracování multimediální reklamy
Formát: libovolný (video, animace, plakát...)
Popis realizace: výběr vhodného předmětu reklamy jeho analýza a následný výběr
nejvhodnějších variant jeho prezentace
Výstup: kompletně provedené pojetí multimediální reklamy
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven)
a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1 x týdně v rámci semináře
ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) září - Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve,
nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) říjen - Předložení řady skic a variant řešení.
3) listopad, prosinec - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) leden, únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce,
předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou
(pro udělení zápočtu).
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace,
odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba
červen - Obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
TRIBE, M., REENA, J. New Media Art. Taschen, 2006.
ISBN 3-8228-3041-0.
MANOVICH, L. The Language of New Media. Cambridge:
MIT Press/Leonardo Books, 2001. ISBN 0-262-63255-1.
FABUŠ, Palo. Svět pohlcený technologií: Kritika nových médií.
Umělec 1, 2009.
PINCAS, S., MARC, L. Dějiny reklamy. Praha: Slovart, 2009,
ISBN 978-80-8391-266-6.
Seznam doporučené literatury
TRIBE, M., REENA, J. New Media Art. Taschen, 2006.
ISBN 3-8228-3041-0.
MANOVICH, L. The Language of New Media. Cambridge:
MIT Press/Leonardo Books, 2001. ISBN 0-262-63255-1.
FABUŠ, Palo. Svět pohlcený technologií: Kritika nových médií.
Umělec 1, 2009.
PINCAS, S., MARC, L. Dějiny reklamy. Praha: Slovart, 2009,
ISBN 978-80-8391-266-6.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC
a poté formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru. Komise byla podrobně seznámena s hodnocením
vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou
částí vysokoškolské kvalifikační práce.