Bakalářská práce se zabývá hodnocením internetových stránek vybraného subjektu, konkrétně společnosti EURONICS. Zaměřuje se na obchodní a marketingovou hodnotu stránek, na jejich použitelnost, přístupnost a optimalizaci pro vyhledávače. Dotazníkové šetření je součástí bakalářské práce.
Anotace v angličtině
This thesis deals with evaluation of web pages of selected subject, namely the company EURONICS. It focuses on business and marketing value of websites, on their usability, accessibility and search engine optimization. Questionnaire survey is part of the thesis.
Klíčová slova
Internet, marketing, reklama, Euronics, internetové stránky, analýza, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, advertisement, Euronics, websites, analysis, SEO
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá hodnocením internetových stránek vybraného subjektu, konkrétně společnosti EURONICS. Zaměřuje se na obchodní a marketingovou hodnotu stránek, na jejich použitelnost, přístupnost a optimalizaci pro vyhledávače. Dotazníkové šetření je součástí bakalářské práce.
Anotace v angličtině
This thesis deals with evaluation of web pages of selected subject, namely the company EURONICS. It focuses on business and marketing value of websites, on their usability, accessibility and search engine optimization. Questionnaire survey is part of the thesis.
Klíčová slova
Internet, marketing, reklama, Euronics, internetové stránky, analýza, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, advertisement, Euronics, websites, analysis, SEO
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu a hodnocení internetových stránek.
Představte vybraný subjekt.
Pomocí vhodných metod zhodnoťte internetovou prezentaci vybraného subjektu.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšující opatření.
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu a hodnocení internetových stránek.
Představte vybraný subjekt.
Pomocí vhodných metod zhodnoťte internetovou prezentaci vybraného subjektu.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšující opatření.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci