Bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních médií v komunikaci mikropodniků. V práci jsou definované základní pojmy spojené se sociálními médii, zhodnocené příležitosti i hrozby spojené s jejich používáním a demonstrované na konkrétních příkladech. Praktická část se zabývá analýzou efektivnosti komunikace vybraného podniku a následným navržením marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií. V této souvislosti jsou v práci sestavená doporučení pro stávající i budoucí komunikaci.
Anotace v angličtině
This paper is focused on the use of social media in communication of microenterprises. This thesis defined the basic concepts associated with social media, evaluation of opportunities and threats associated with their use and demonstrated them on examples. The practical part analyzes the effectiveness of communication in chosen company and then designing marketing communication through social media. In this context, the thesis compiled recommendations for current and future communication.
Klíčová slova
sociální média, sociální sítě, marketing, marketingová komunikace, mikropodnik
Klíčová slova v angličtině
social media, social networks, marketing, marketing comunication, microenterprise
Rozsah průvodní práce
65 s. (76 762 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních médií v komunikaci mikropodniků. V práci jsou definované základní pojmy spojené se sociálními médii, zhodnocené příležitosti i hrozby spojené s jejich používáním a demonstrované na konkrétních příkladech. Praktická část se zabývá analýzou efektivnosti komunikace vybraného podniku a následným navržením marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií. V této souvislosti jsou v práci sestavená doporučení pro stávající i budoucí komunikaci.
Anotace v angličtině
This paper is focused on the use of social media in communication of microenterprises. This thesis defined the basic concepts associated with social media, evaluation of opportunities and threats associated with their use and demonstrated them on examples. The practical part analyzes the effectiveness of communication in chosen company and then designing marketing communication through social media. In this context, the thesis compiled recommendations for current and future communication.
Klíčová slova
sociální média, sociální sítě, marketing, marketingová komunikace, mikropodnik
Klíčová slova v angličtině
social media, social networks, marketing, marketing comunication, microenterprise
Zásady pro vypracování
Definujte pojem sociální média.
Zhodnoťte příležitosti a hrozby sociálních médií pro podnikání.
Uveďte příklady dobře a špatně vedené marketingové komunikace.
Aplikujte teoretické poznatky marketingové komunikace na internetu na vybrané podniky.
Sestavte vhodná doporučení.
Zásady pro vypracování
Definujte pojem sociální média.
Zhodnoťte příležitosti a hrozby sociálních médií pro podnikání.
Uveďte příklady dobře a špatně vedené marketingové komunikace.
Aplikujte teoretické poznatky marketingové komunikace na internetu na vybrané podniky.
Sestavte vhodná doporučení.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
FREY, Petr a Kevin Lane KELLER. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
SAFKO, Lon a Kevin Lane KELLER. The social media bible: tactics, tools. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2012, xviii, 622 p. ISBN 9781118269749.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 4th ed. Harlow: Pearson, 2010, xxiii, 660 s. ISBN 978-0-273-72138-3.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
FREY, Petr a Kevin Lane KELLER. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
SAFKO, Lon a Kevin Lane KELLER. The social media bible: tactics, tools. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2012, xviii, 622 p. ISBN 9781118269749.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 4th ed. Harlow: Pearson, 2010, xxiii, 660 s. ISBN 978-0-273-72138-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.