Předložená práce se zaměřuje především na politické hnutí ANO 2011. Byla detailně zanalyzována aktivita této strany na sociálních sítích a porovnána s dvěma dalšími politickými subjekty - stranami ČSSD a TOP 09. Na základě zkušeností z předchozích voleb a analýzy marketingové komunikace jsou dána doporučení pro nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se budou konat v roce 2017.
Anotace v angličtině
Presented work is focused mainly on political movement ANO 2011. Marketing communication on social networking sites of this movement was analysed in detail and compared with two other political subjects - Czech Social Democratic Party and TOP 09. Based on the reviewing of the previous election campaigns and analysing of the marketing communication of the selected parties recommendations were given. The given recommendations are meant for upcoming elections to the Chamber of Deputies of The Parliament of the Czech Republic in year 2017.
Klíčová slova
politický marketing, sociální sítě, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social networks, communication campaign
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce se zaměřuje především na politické hnutí ANO 2011. Byla detailně zanalyzována aktivita této strany na sociálních sítích a porovnána s dvěma dalšími politickými subjekty - stranami ČSSD a TOP 09. Na základě zkušeností z předchozích voleb a analýzy marketingové komunikace jsou dána doporučení pro nadcházející volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se budou konat v roce 2017.
Anotace v angličtině
Presented work is focused mainly on political movement ANO 2011. Marketing communication on social networking sites of this movement was analysed in detail and compared with two other political subjects - Czech Social Democratic Party and TOP 09. Based on the reviewing of the previous election campaigns and analysing of the marketing communication of the selected parties recommendations were given. The given recommendations are meant for upcoming elections to the Chamber of Deputies of The Parliament of the Czech Republic in year 2017.
Klíčová slova
politický marketing, sociální sítě, komunikační kampaň
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social networks, communication campaign
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané politické strany.
Pomocí vhodných metod srovnejte aktivity vybraných politický stran na internetu.
Formulujte doporučení a závěr.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané politické strany.
Pomocí vhodných metod srovnejte aktivity vybraných politický stran na internetu.
Formulujte doporučení a závěr.
Seznam doporučené literatury
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007, 142 s. ISBN 978-808-6624-365.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006, 203 s. ISBN 80-7364-011-2.
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6.
BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. xvii, 432 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-7179-577-1.
Seznam doporučené literatury
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007, 142 s. ISBN 978-808-6624-365.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006, 203 s. ISBN 80-7364-011-2.
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6.
BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. xvii, 432 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-7179-577-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.