Instalace se skládá z více částí, má vytvořit jeden dějový celek, jednu
prostorovou realizaci.
Objekt se tedy nachází v interiéru. První plán instalace je místnost bez oken
s dveřmi. Uvnitř se nachází prostor, kde je dominujícím a hlavním článkem
postava staršího, neduživého muže, působícího že není ve zcela vyrovnaném
psychickém stavu.Je záměrně ponuré černé barvy a stojí v místnosti utvořené
z maleb, které představují tapety a plakáty které si "sám" do svého prostoru
vylepil.
Obrazy žen, jsou mrzákovi modly, jeho závislost.
Malby obsahují pouze ženská, zcela odhalená těla, v různých polohách a
pozicích. Záměrně jsem u žen potlačila anatomii, předsadila sexuální prvky a u
některých obrazů jsem se snažila stylizací docílit tapetový vzor.
Pokoj z obrazů kolem postavy muže není nijak čistě, nebo přehnaně důkladně
sestavován, nekladla jsem přílišný důraz na tvar, ale na účel a hlavně na to
vytvořit uzavřený soukromý prostor kolem figury.
Annotation in English
The multi-part installation is intended to create one single story, one spatial
realization.
The object is located indoor. The first installation plan was a room with no
windows and doors. Inside, there is a space where the dominant part is a body of
a elderly man, who is not psychologically sane. Its intended to be dark colored
and the room is full of paintings, which look like tapestry, which the man put there
himself.
The paintings of women are the man's idols, his addition.
The paintings are only women, completely naked, in different positions and
situations. Intentionally, the anatomy of the women has been suppressed;
highlighting the sexual elements and some paintings have been stylized as a
tapestry.
The room full of paintings around the body of the elderly man is not cleanly or
consistently created, I did not put emphasis on the shape, but on the purpose of
creating a closed and intimate area around the figure.
Keywords
Muž, figura, ženy, obrazy, malba, uzavřená místnost, barvy
Instalace se skládá z více částí, má vytvořit jeden dějový celek, jednu
prostorovou realizaci.
Objekt se tedy nachází v interiéru. První plán instalace je místnost bez oken
s dveřmi. Uvnitř se nachází prostor, kde je dominujícím a hlavním článkem
postava staršího, neduživého muže, působícího že není ve zcela vyrovnaném
psychickém stavu.Je záměrně ponuré černé barvy a stojí v místnosti utvořené
z maleb, které představují tapety a plakáty které si "sám" do svého prostoru
vylepil.
Obrazy žen, jsou mrzákovi modly, jeho závislost.
Malby obsahují pouze ženská, zcela odhalená těla, v různých polohách a
pozicích. Záměrně jsem u žen potlačila anatomii, předsadila sexuální prvky a u
některých obrazů jsem se snažila stylizací docílit tapetový vzor.
Pokoj z obrazů kolem postavy muže není nijak čistě, nebo přehnaně důkladně
sestavován, nekladla jsem přílišný důraz na tvar, ale na účel a hlavně na to
vytvořit uzavřený soukromý prostor kolem figury.
Annotation in English
The multi-part installation is intended to create one single story, one spatial
realization.
The object is located indoor. The first installation plan was a room with no
windows and doors. Inside, there is a space where the dominant part is a body of
a elderly man, who is not psychologically sane. Its intended to be dark colored
and the room is full of paintings, which look like tapestry, which the man put there
himself.
The paintings of women are the man's idols, his addition.
The paintings are only women, completely naked, in different positions and
situations. Intentionally, the anatomy of the women has been suppressed;
highlighting the sexual elements and some paintings have been stylized as a
tapestry.
The room full of paintings around the body of the elderly man is not cleanly or
consistently created, I did not put emphasis on the shape, but on the purpose of
creating a closed and intimate area around the figure.
Keywords
Muž, figura, ženy, obrazy, malba, uzavřená místnost, barvy
Minimální rozsah prací
Počet: 1 prostorová realizace do konkrétního prostoru
Formát: vyplyne v průběhu bakalářské práce
Popis realizace: kresebné návrhy a modely, vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Výstup: 1 realizace na téma Má mysl je jako stěhovaví ptáci.
Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo
ke konzultaci vedoucímu práce (případně konzultantovi je-li stanoven).
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. až 2. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve vybraných ateliérech prezentace kvalifikační práce prostřednictvím Flash disku.
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 prostorová realizace do konkrétního prostoru
Formát: vyplyne v průběhu bakalářské práce
Popis realizace: kresebné návrhy a modely, vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Výstup: 1 realizace na téma Má mysl je jako stěhovaví ptáci.
Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo
ke konzultaci vedoucímu práce (případně konzultantovi je-li stanoven).
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. až 2. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve vybraných ateliérech prezentace kvalifikační práce prostřednictvím Flash disku.
Recommended resources
Sartre, Jean-Paul, Zeď. Praha: Odeon,1992.ISBN 80-207-0345-4.
De Saint-Exupéry, Antoine. Citadela. Praha: Vyšehrad, 2011.ISBN 978-80-7429-046-6.
Dostojevskij, Fjodor Michajlovič. Běsi. Praha: Leda, 2008.ISBN 978-80-7335-124-3.
Pessoa, Fernando. Kniha neklidu. Praha: Argo, 2007.ISBN 978-80-7203-912.
Kavka, Franz. Proměna. Praha: Nakladatelství Franze Kavky, 2013.ISBN 978-80-86911-40-3.
Recommended resources
Sartre, Jean-Paul, Zeď. Praha: Odeon,1992.ISBN 80-207-0345-4.
De Saint-Exupéry, Antoine. Citadela. Praha: Vyšehrad, 2011.ISBN 978-80-7429-046-6.
Dostojevskij, Fjodor Michajlovič. Běsi. Praha: Leda, 2008.ISBN 978-80-7335-124-3.
Pessoa, Fernando. Kniha neklidu. Praha: Argo, 2007.ISBN 978-80-7203-912.
Kavka, Franz. Proměna. Praha: Nakladatelství Franze Kavky, 2013.ISBN 978-80-86911-40-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 3
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC a poté formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta
včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí
vysokoškolské kvalifikační práce.