Bakalářská práce pojednává o politickém marketingu a způsobu vedení politické kampaně v krajských volbách roku 2016 v Plzeňském kraji. Práce je zaměřena na vysvětlení pojmů politický marketing a politická kampaň. Následně na analýzu konkrétních témat krajských voleb. Jedná se například o oblast dopravy, zdravotnictví či životního prostředí aj. Druhá část analýzy se týká sociální sítě Facebook, kde je předmětem výzkumu strategie právě zde vedené kampaně. Cílem tohoto výzkumu je podat výčet hlavních témat voleb a odlišností jednotlivých kampaní.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with political marketing and the way of conducting a political campaign in the regional elections in 2016 in the Pilsen region. The thesis is focused on explaining the concepts of political marketing and political campaign. Then to analyze specific issues of regional elections. These are, for example, transport, healthcare or the environment, etc. The second part of the analysis concerns the social network Facebook , where the research of the strategy is just campaigning here. The aim of this research is to list the main topics of the elections and the differences between individual campaigns.
Klíčová slova
Politický marketing, politická kampaň, politický program
Klíčová slova v angličtině
Political marketing, political campaign, political program
Rozsah průvodní práce
56 s. (69 444 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o politickém marketingu a způsobu vedení politické kampaně v krajských volbách roku 2016 v Plzeňském kraji. Práce je zaměřena na vysvětlení pojmů politický marketing a politická kampaň. Následně na analýzu konkrétních témat krajských voleb. Jedná se například o oblast dopravy, zdravotnictví či životního prostředí aj. Druhá část analýzy se týká sociální sítě Facebook, kde je předmětem výzkumu strategie právě zde vedené kampaně. Cílem tohoto výzkumu je podat výčet hlavních témat voleb a odlišností jednotlivých kampaní.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with political marketing and the way of conducting a political campaign in the regional elections in 2016 in the Pilsen region. The thesis is focused on explaining the concepts of political marketing and political campaign. Then to analyze specific issues of regional elections. These are, for example, transport, healthcare or the environment, etc. The second part of the analysis concerns the social network Facebook , where the research of the strategy is just campaigning here. The aim of this research is to list the main topics of the elections and the differences between individual campaigns.
Klíčová slova
Politický marketing, politická kampaň, politický program
Klíčová slova v angličtině
Political marketing, political campaign, political program
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce ve spolupráci s vedoucím bakalářské práce.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce ve spolupráci s vedoucím bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
Axford, Barrie - Huggins, Richard (2001). New Media and Politics (London: Sage Publications).
Benčo, Jozef a kol. (2006). Chování a postoje, politika v předvolebním období (Kunovice: Evropský polytechnický institut).
Boučková, Jana a kol. (2003). Marketing (Praha: C.H. Beck).
Bradová, Eva (2005). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní (Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav).
Eibl Otto - Janovský Jozef (2012). Marketing politických kampaní (Brno: Masarykova univerzita).
Chytilek, Roman a kol. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Praha: Centrum pro studium demokracie a kultury).
Jabłoński, Andrzej a kol. (2006). Politický marketing: úvod do teorie a praxe (Brno: Barrister & Principal).
Lees-Marshment, Jennifer (2014). Political marketing: principles and applications (London: Routledge).
Lilleker, Darren G. - Lees-Marshment, Jennifer eds. (2005). Political marketing: a comparative perspective (Manchester: Manchester University Press).
Štědroň, Bohumír a kol. (2013). Politika a politický marketing (Praha: C.H. Beck).
Seznam doporučené literatury
Axford, Barrie - Huggins, Richard (2001). New Media and Politics (London: Sage Publications).
Benčo, Jozef a kol. (2006). Chování a postoje, politika v předvolebním období (Kunovice: Evropský polytechnický institut).
Boučková, Jana a kol. (2003). Marketing (Praha: C.H. Beck).
Bradová, Eva (2005). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní (Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav).
Eibl Otto - Janovský Jozef (2012). Marketing politických kampaní (Brno: Masarykova univerzita).
Chytilek, Roman a kol. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Praha: Centrum pro studium demokracie a kultury).
Jabłoński, Andrzej a kol. (2006). Politický marketing: úvod do teorie a praxe (Brno: Barrister & Principal).
Lees-Marshment, Jennifer (2014). Political marketing: principles and applications (London: Routledge).
Lilleker, Darren G. - Lees-Marshment, Jennifer eds. (2005). Political marketing: a comparative perspective (Manchester: Manchester University Press).
Štědroň, Bohumír a kol. (2013). Politika a politický marketing (Praha: C.H. Beck).