Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kandidátů do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017 na sociální síti Twitter. V první části práce jsou vymezeny pojmy politický marketing, jeho vývoj a historie a politická kampaň. Druhá část je věnována novým médiím, sociálním sítím a politickému marketingu na sociálních sítích.
Třetí část analyzuje výroky kandidátů na sociální síti Twitter podle jednotlivých krajů a sleduje do jaké míry byly příspěvky negativní.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on analysis of the communication of candidates in the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017 on the social network Twitter. The first part of the thesis defines the concepts of political marketing, its development and history and political campaign. The second part is devoted to new media, social networks and political marketing on social networks.
The third part analyzes the statements of Twitter social networking candidates according to each region and tracks the extent to which the contributions were negative.
Klíčová slova
politický marketing, sociální média, volby do Poslanecké sněmovny, Twitter, poltiická komunikace, negativní kampaň
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social media, elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic, Twitter, political communication, negative campaign
Rozsah průvodní práce
46 s. (82 205 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kandidátů do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017 na sociální síti Twitter. V první části práce jsou vymezeny pojmy politický marketing, jeho vývoj a historie a politická kampaň. Druhá část je věnována novým médiím, sociálním sítím a politickému marketingu na sociálních sítích.
Třetí část analyzuje výroky kandidátů na sociální síti Twitter podle jednotlivých krajů a sleduje do jaké míry byly příspěvky negativní.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on analysis of the communication of candidates in the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017 on the social network Twitter. The first part of the thesis defines the concepts of political marketing, its development and history and political campaign. The second part is devoted to new media, social networks and political marketing on social networks.
The third part analyzes the statements of Twitter social networking candidates according to each region and tracks the extent to which the contributions were negative.
Klíčová slova
politický marketing, sociální média, volby do Poslanecké sněmovny, Twitter, poltiická komunikace, negativní kampaň
Klíčová slova v angličtině
political marketing, social media, elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic, Twitter, political communication, negative campaign
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce ve spolupráci s vedoucím bakalářské práce.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské práce ve spolupráci s vedoucím bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
ANO (2013). Resortní program (http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/program/resortni-program/, 19. 4. 2017).
Boučková, Jana (1995). Vybrané aplikace marketingu - politický marketing (Praha: Vysoká škola ekonomická).
Bradová, Eva a kol. (2008). Negativní kampaně a politická reklama ve volbách (Olomouc: Periplum).
Eibl, Otto Janovský, Jozef (2012). Marketing politických kampaní (Brno: Masarykova univerzita).
Charvát, Jakub (2013). Politika volbeních reforem v Čr po roce 1989 (Praha: Grada Publishing).
Chytilek, Roman Eibl, Otto Matušková, Anna a kol. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury).
Kotler, Philip Armstrong, Gary Saunders, John Wong, Veronica (2007). Moderní marketing 4. Evropské vydání (Praha: Grada Publishing a. s.).
Lebedová, Eva (2013). Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice (Praha: Sociologické nakladatelství).
Rosůlek, Přemysl a kol. (2009). Média & politika : vybrané problémy : modernita, propaganda, politický marketing, agenda-setting, terorismus, žurnalistika (Plzeň: Západočeská univerzita).
TOP 09 (2017). ÚSPĚŠNÁ ZEMĚ ODOLNÁ SPOLEČNOST Vize České republiky 2030 (http://www.top09.cz/proc-nas-volit/vize2030/, 20. 4. 2017).
Seznam doporučené literatury
ANO (2013). Resortní program (http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/program/resortni-program/, 19. 4. 2017).
Boučková, Jana (1995). Vybrané aplikace marketingu - politický marketing (Praha: Vysoká škola ekonomická).
Bradová, Eva a kol. (2008). Negativní kampaně a politická reklama ve volbách (Olomouc: Periplum).
Eibl, Otto Janovský, Jozef (2012). Marketing politických kampaní (Brno: Masarykova univerzita).
Charvát, Jakub (2013). Politika volbeních reforem v Čr po roce 1989 (Praha: Grada Publishing).
Chytilek, Roman Eibl, Otto Matušková, Anna a kol. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury).
Kotler, Philip Armstrong, Gary Saunders, John Wong, Veronica (2007). Moderní marketing 4. Evropské vydání (Praha: Grada Publishing a. s.).
Lebedová, Eva (2013). Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice (Praha: Sociologické nakladatelství).
Rosůlek, Přemysl a kol. (2009). Média & politika : vybrané problémy : modernita, propaganda, politický marketing, agenda-setting, terorismus, žurnalistika (Plzeň: Západočeská univerzita).
TOP 09 (2017). ÚSPĚŠNÁ ZEMĚ ODOLNÁ SPOLEČNOST Vize České republiky 2030 (http://www.top09.cz/proc-nas-volit/vize2030/, 20. 4. 2017).