Tématem předložené diplomové práce je hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie v neziskové organizaci. Hlavním cílem této práce je návrh konkrétních změn v komunikační kampani organizace. Teoretická a praktická část se navzájem prolínají, tím dochází k lepšímu pochopení problematiky. První část práce obsahuje vytváření strategie positioningu značky prostřednictvím bodů shody, bodů odlišnosti a archetypů. Hlavní část práce se zaměřuje na internetovou reklamu ve formátu PPC (Pay per click). Vytvořeny byly reklamní kampaně pro konkrétní organizaci za pomoci reklamního systému AdWords. K vyhodnocování výkonnosti reklamních kampaní je použit AdWords a analytický nástroj Google Analytics. Z naměřených dat je v závěru práce provedeno zhodnocení a následná optimalizace kampaní.
Anotace v angličtině
The topic of this presented diploma thesis is the evaluation of selected aspects in the communication strategy of non-profit institution. The main objective of this work is proposing specific changes in communication's campaign of organisation. Theoretical and practical parts are intermingled with each other so there is a better understanding of the issue. The first part of thesis contains creating strategy of brand's positioning through points of similarities, points of difference and archetype. The main basis focuses on online advertisement in format PPC (Pay per click). There were created advertising campaigns for particular organisation using advertising system AdWords. For an efficiency evaluation of advertising campaigns is used AdWords and analytical instrument Google Analytics. As a result of this thesis the extracted data are used for evaluation of campaigns and their future optimization.
Klíčová slova
značka, positioning, PPC, Google AdWords, Google Analytics, optimalizace
Klíčová slova v angličtině
brand, positioning, PPC, Google AdWords, Google Analytics, optimization
Rozsah průvodní práce
89 s. (119 173 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem předložené diplomové práce je hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie v neziskové organizaci. Hlavním cílem této práce je návrh konkrétních změn v komunikační kampani organizace. Teoretická a praktická část se navzájem prolínají, tím dochází k lepšímu pochopení problematiky. První část práce obsahuje vytváření strategie positioningu značky prostřednictvím bodů shody, bodů odlišnosti a archetypů. Hlavní část práce se zaměřuje na internetovou reklamu ve formátu PPC (Pay per click). Vytvořeny byly reklamní kampaně pro konkrétní organizaci za pomoci reklamního systému AdWords. K vyhodnocování výkonnosti reklamních kampaní je použit AdWords a analytický nástroj Google Analytics. Z naměřených dat je v závěru práce provedeno zhodnocení a následná optimalizace kampaní.
Anotace v angličtině
The topic of this presented diploma thesis is the evaluation of selected aspects in the communication strategy of non-profit institution. The main objective of this work is proposing specific changes in communication's campaign of organisation. Theoretical and practical parts are intermingled with each other so there is a better understanding of the issue. The first part of thesis contains creating strategy of brand's positioning through points of similarities, points of difference and archetype. The main basis focuses on online advertisement in format PPC (Pay per click). There were created advertising campaigns for particular organisation using advertising system AdWords. For an efficiency evaluation of advertising campaigns is used AdWords and analytical instrument Google Analytics. As a result of this thesis the extracted data are used for evaluation of campaigns and their future optimization.
Klíčová slova
značka, positioning, PPC, Google AdWords, Google Analytics, optimalizace
Klíčová slova v angličtině
brand, positioning, PPC, Google AdWords, Google Analytics, optimization
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu komunikační strategie.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte vybrané aspekty komunikační strategie této organizace.
Navrhněte úpravy a zlepšení a způsob jejich implementace.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do tématu komunikační strategie.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte vybrané aspekty komunikační strategie této organizace.
Navrhněte úpravy a zlepšení a způsob jejich implementace.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
DOVER, Danny a Erik DAFFORN. SEO: optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Brno: Zoner Press, 2012. Encyklopedie webdesignera. ISBN 9788074131721.