|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / JCA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
JCA
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Jazyková cvičení v angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
KAJ/JC2A
|
Vyloučené předměty
|
KAJ/JC2A a KAJ/KC2A
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je vyučován v angličtině. Studenti si zlepšují mluvní dovednosti prostřednictvím krátkých prezentací a zapojováním se do různých konverzačních aktivit. Další rozvíjení slovní zásoby a opakování odpovídající mluvnice.
|
Požadavky na studenta
|
Doporučena pravidelná aktivní účast ve výuce, 1 prezentace na zvolené téma, absolvování testu uprostřed semestru na 70%, úspěšné vykonání zkoušky.
|
Obsah
|
Week 1 Představení kurzu. Požadavky a cíly kurzu. Představení řeči a dělat referát na veřejnosti. Week 2 Jak zvládat trému před vystoupením. Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 3 Struktura referátu Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 4 Funkce spojek v referátu Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 5 Praktické faktory referátů, co máme vzít v úvahu Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 6 Psát nástin referátu Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 7 Potvrdit plán a temata studentových referátů Cvičení vylepšení gramatiky, plynulého vyjadřování, slovní zásoby Week 8 Referáty studentů Week 9 Referáty studentů Week 10 Referáty studentů Week 11 Referáty studentů Week 12 Referáty studentů Week 13 Ohodnocení kurzu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
DeForeest, Joan. Good Discussion and Natural English Interaction. Plzeň, 2005. ISBN 80-86898-46-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
42
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné podmiňující předměty |
ovládat anglický jazyk na úrovni B1 dle SERR pro cizí jazyky; |
disponovat dostatečně širokou a pestrou slovní zásobou v souladu s referenční úrovní B1 dle SERRJ; |
adekvátně používat základní slovesné časy v angličtině (přítomný, minulý, budoucí, předpřítomný); |
na základní úrovni se orientovat v užití formálních a neformálních výrazů v angličtině; |
používat běžnou anglickou frazeologii |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
správně interpretovat nejdůležitější body aktuálních a známých témat v novinových článcích |
diskutovat o pocitech, zkušenostech a reakcích; |
demonstrovat porozumění běžnému rozhovoru a zapojit se do rozhovoru; |
zdůvodnit a obhájit své názory a plány; |
napsat souvislý text na běžné téma. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti jsou schopni: - porozumět a hovořit o tématech zaměřených zejména na "komerční praxi"; - porozumět smyslu rozhlasových a televizních programů týkajících se např. současných událostí; - porozumět textům, které obsahují slovní zásobu odpovídající úrovni B2; - plynule komunikovat |
prokázat znalosti složitějších gramatických struktur; |
aktivně používat široký repertoár lexikálních prostředků; |
ovládat mluvenou a psanou angličtinu na pokročilé úrovní tj. B2 dle SERRJ; |
rozlišovat mezi neformální a formální mluvenou angličtinou; |
adekvátně používat diskursní markery s cílem udržet kontakt mezi účastníky komunikace. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
komunikovat plynule a srozumitelně; |
aktivně se zapojit do diskuse o tématech zaměřených na komerční praxi; |
demonstrovat porozumění rozhlasovým a televizním programům, které se vztahují k aktuálním událostem; |
správně interpretovat autentické texty se společensko-ekonomickou tématikou obsahujících slovní zásobu na úrovni B1-B2 dle SERRJ; |
formulovat otázky a argumenty pro následnou diskusi. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
|
|
|
|