|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / MS4A
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
MS4A
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Morfosyntax angličtiny 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KAJ/G4A
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubit znalost gramatických struktur probíraných v předmětech Morfosyntax 1, 2, a 3 na základě praktických aplikací. Studenti porozumí odlišnosti mezi českým a anglickým jazykovým systémem. Předmět je vyučován v angličtině.
|
Požadavky na studenta
|
Plnění zadaných úkolů, absolvování zápočtového testu na minimálně 70 %.
|
Obsah
|
Předmět je vyučován v angličtině. Seminář se věnuje souhrnně jevům probíraným v předmětech Morfosyntax 1, 2 a 3 A a jejich praktické aplikaci v řadě probíraných cvičení. Prohlubuje uvědomělou znalost odlišností jazykového systému angličtiny a češtiny.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Turton, Nigel. ABC of common grammatical errors. 1st pub. Oxford : Macmillan Heinemann, 1995. ISBN 0-333-56734-X.
-
Doporučená:
Tryml, Sergej. Anglická frázová slovesa, předložky a příslovce. Vyd. 1. Praha : NS Svoboda, 2001. ISBN 80-205-1020-6.
-
Doporučená:
Seidl, Jennifer. English idioms : exercises on phrasal verbs. 1st ed. Oxford : Oxford University Press, 1991. ISBN 0-19-432786-8.
-
Doporučená:
BAKER, A. English to Get-on With. London,Heineman Educational Books, 1978. ISBN 0-435-28105-4.
-
Doporučená:
JONES, L.; ALEXANDER, R. International Business English. Cambridge: CUP, 1993. ISBN 80-205-1020-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné podmiňující předměty |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti jsou schopni: - identifikovat, vysvětlit a zejména správně aplikovat slovesné časy v ústním a písemném projevu - odpovídajícím způsobem aplikovat modální slovesa v písemném a ústním projevu - vysvětlit termín kauzativ a správně jej používat - vysvětlit rozdíl mezi aktivem a pasivem a správně užívat trpného a činného rodu v ústním a písemném projevu - aplikovat teoretické poznatky o uvedených "jevech" v ústním a písemném projevu - zhodnotit český a anglický jazykový systém |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|