|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9AZM2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9AZM2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktika 2 pro ZŠ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
20
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/9ARM2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prakticky zvládnout metody nácviku řečových dovedností, managementu výuky, krátkodobého i dlouhodobého plánování a přípravy na vyučování. Předmět se zaměřuje na témata jako jsou výuka řečových dovedností žáků: pojetí a druhy řečových dovedností; poslech cizojazyčného projevu; cizojazyčný ústní projev; čtení cizojazyčného textu; cizojazyčný písemný projev, management výuky, interakce v hodinách, disciplína ve třídě, plánování výuky: účel a podstata plánování cizojazyčné výuky; východiska plánování; obsah a formy plánování; učitelova příprava na vyučování.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, dvě písemné seminární práce.
|
Obsah
|
Výuka receptivních jazykových dovedností - čtení
Výuka receptivních jazykových dovedností - poslech
Výuka jazykových znalostí-mluvnice
Výuka jazykových znalostí- slovní zásoba
Výuka jazykových znalostí- výslovnost
Integrovaná výuka jazykových znalostí
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Ur P. A Course in Language Teaching.. Cambridge, CUP, 1996.
-
Doporučená:
Grellet F. Developing Reading Skills.. Cambridge: CUP, 1981.
-
Doporučená:
Underwood M. Effective Class Management.. Harlow, Longman, 1987.
-
Doporučená:
Scrivener, Jim. Learning teaching (2nd ed.). 2nd ed. Oxford : Macmillan, 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4.
-
Doporučená:
Bygate, Martin. Speaking. 3rd impr. Oxford : Oxford University Press, 1991. ISBN 0-19-437134-4.
-
Doporučená:
Doff A. Teach English.. Cambridge, CUP, 1988.
-
Doporučená:
Hedge T. Teaching and Learning in the Language Classroom.. Oxford, OUP, 2000.
-
Doporučená:
Ur, Penny. Teaching, listening, comprehension. Cambridge : Cambridge University Press, 1991. ISBN 0-521-28781-2.
-
Doporučená:
Harmer, Jeremy. The practice of English language teaching. New ed. Harlow : Longman, 1991. ISBN 0-582-04656-4.
-
Doporučená:
Hedge, Tricia; Maley, Alan. Writing. 1st pub. Oxford : Oxford University Press, 1988. ISBN 0-19-437098-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|