|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9DID1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9DID1
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktika AJ pro 3. stupeň
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Didaktika 3
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
8
[HOD/SEM]
Seminář
8
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/9ADI3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je získat obecný přehled o jazykové politice sjednocující se Evropy a jejích principech, seznámit se s problematikou hodnocení žáků a specifiky výuky žáků mladšího školního věku. Studenti se seznámí s tématy jako jsou: společný evropský referenční rámec, Evropské jazykové portfolio, kontrola, zkoušení, hodnocení a klasifikace žáků, teoretická východiska pro výuku žáků mladšího školního věku, realizace vzdělávacího procesu ve vyučovacích hodinách angličtiny, typy a druhy cvičení, písně, říkanky, příběhy a jazykové hry, dramatické prvky ve výuce angličtiny.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, dvě písemné seminární práce, portfolio materiálů.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Maley A and A. Duff. Drama Techniques in Language Learning.. Cambridge, CUP, 1982.
-
Doporučená:
Little, David; Perclová, Radka. Evropské jazykové portfolio : příručka pro učitele a školitele. Praha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2005. ISBN 80-211-0490-2.
-
Doporučená:
Scrivener, Jim. Learning teaching (2nd ed.). 2nd ed. Oxford : Macmillan, 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4.
-
Doporučená:
Murphey, Tim. Music and song. Oxford : Oxford University Press, 1993.
-
Doporučená:
Společný evropský referenční rámec pro jazyky : jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. 2. české vyd. Olomouc : Univerzita Palackého, 2006. ISBN 80-244-1425-2.
-
Doporučená:
Wright, Andrew. Storytelling with children. 1st publ. Oxford : Oxford University Press, 1995. ISBN 0-19-437202-2.
-
Doporučená:
Hedge T. Teaching and Learning in the Language Classroom.. Oxford, OUP, 2000.
-
Doporučená:
Brumfit Ch., Moon J. and Tongue R. Teaching English to Children.. London, Nelson, 1994.
-
Doporučená:
Hughes A. Testing for Language Teachers. 2nd ed.. Cambridge, CUP, 2003.
-
Doporučená:
Windeatt S., Hardisty D. and Eastment D. The Internet.. Oxford, OUP, 2000.
-
Doporučená:
Reilly, Vanessa. Very young learners. Oxford : Oxford University Press, 1997. ISBN 0-19-437209-X.
-
Doporučená:
Wright A. and S. Haleem. Visuals for the Language Class.. Harlow, Longman, 1991.
-
Doporučená:
Heaton J. B. Writing English Language Tests.. Harlow, Longman, 1988.
-
Doporučená:
Phillips S. Young Learners.. Oxford, OUP, 1993.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|