|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AJ4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AJ4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Anglický jazyk 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
50 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvíjet jazyk nejen z pohledu všeobecných jazykových dovedností, ale i ve vztahu ke kontextu školního prostředí 1. stupně základních škol. Jsou zohledněny jazykové potřeby budoucích učitelů anglického jazyka na 1. stupni. Kurz má za cíl rozvíjet jazykové prostředky a řečové dovednosti studentů tak, jak odpovídají úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Je rozvíjena především schopnost interakce, studenti si upevní komunikativní dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích je povinná; splnění všech dílčích úkolů v daných termínech, např. 3x psaní; 2x čtení odborného textu apod.; předložení čtenářského deníku (alespoň 2 knihy v anglickém jazyce, může být i zjednodušená četba tzv. readers; úspěšné absolvování pěti průběžných a závěrečného souhrnného testu.
Opora na moodlu - link:
www.moodle.zcu.cz
Akademický rok 2016/2017; Anglický jazyk 4 pro učitelství 1. stupně (ZS)
URL: https://phix.zcu.cz/moodle/course/view.php?id=1239
Heslo pro zápis: primary_language4
|
Obsah
|
Studenti se budou plynule a spontánně účastnit rozhovorů na různá témata (např. filmování, názory na lidi na základě jejich vzhledu, vzdělávání, bydlení lidí, nakupování a reklamace, lidské profese, rodina a příbuzní, šťastné náhody, Internet a elektronická zařízení, moderní ikony). Budou procvičovat aktivní zapojování se do diskusí o tématech, vysvětlení a obhájení svých názorů. Poslechové texty budou obsahovat delší promluvy a přednášky, televizní a rozhlasové zprávy a programy. Texty ke čtení budou obsahovat články a zprávy zabývající se současnými problémy, v nichž autoři zaujímají konkrétní postoje či stanoviska. Účastníci budou procvičovat psaní srozumitelných textů na širokou škálu témat souvisejících s jejich osobními zájmy (např. filmová recenze, popis bytu nebo domu, dopis vyjádření stížnosti, e-mail s životopisem, biografie).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
LATHAM-KOENIG, C., & OXENDEN, C. English File. Intermediate. Multipack B, third edition.. Oxford: Oxford University Press,, 2013. ISBN 987-0-19-452049-2.
-
Doporučená:
COE, N., M. HARRISON & PATERSON, K. Oxford Practice Grammar. (s výkladem gramatiky v češtině).. Oxford: Oxford University Press,, 2008. ISBN 987-0-19-457975-9.
-
Doporučená:
Oxford studijní slovník. Výkladový slovník s českým překladem hesel.. Oxford: Oxford University Press,, 2010. ISBN 978-0-19-430655-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
10
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
studenti učitelství 1.stupně kteří úspěšně absolvují kurz KAN / AJ1, AJ2, AJ3
KAN / ME1, ME2, ME3, ME4;
znalost angličtiny na úrovni B1 SERR (viz Společný evropský referenční rámec pro jazyky)
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozvíjet jazykové prostředky a řečové dovednosti studentů tak, jak odpovídají úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
upevnit komunikační dovednosti.
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
porozumět a hovořit o běžných tématech, se kterými se setkávají v práci, ve škole, ve volném čase, atd.;
porozumět smyslu rozhlasových a televizních programů týkajících se současných událostí nebo témat souvisejících s oblastmi jeho osobního či pracovního zájmu, pokud jsou vysloveny poměrně pomalu a zřetelně;
porozumět popisům událostí, pocitů a přáním;
komunikovat ve většině situací, které mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví;
spontánně hovořit o tématech, která jsou mu známá, o něž se zajímají nebo která se týkají každodenního života;
psát jednoduché souvislé texty na širokou škálu témat souvisejících s jejich osobními zájmy.
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
3 průběžné testy, 1 závěrečný |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|