|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AJ4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AJ4
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Anglický jazyk 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvinout schopnost aktivně používat anglický jazyk v oblasti psaní, čtení, poslechu a mluvení na úrovni směřující k B2 ve vybraných tématech. Zohledňuje jazykové potřeby budoucích učitelů, které souvisejí s výukou anglického jazyka na 1. stupni ZŠ.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích; splnění dílčích úkolů v daných termínech, testy.
|
Obsah
|
Je rozvíjena schopnost recepce, interakce a produkce, jak ústní, tak písemné. Studenti si rozšiřují slovní zásobu a procvičují gramatické jevy. Témata, ve kterých se rozvíjí všechny jazykové dovednosti a zároveň jazykový systém
1/Talentovaní lidé (včetně tematicky zaměřené gramatiky, čtení, poslechu, slovní zásoby, mluvení a výslovnosti)
2/Zvyky a chování (včetně tematicky zaměřené gramatiky, čtení, poslechu, slovní zásoby, mluvení a výslovnosti)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
Students Web App:
https://www.ngllife.com/student-zone
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
STEPHENSON, Helen, HUGHES, John, a DUMMETT, Paul. Life. Upper Intermediate. Student's Book. 2nd ed.. National Geographic Learning, 2018. ISBN 9781337286121.
-
Základní:
HUGHES John, a DUMMETT, Paul. Life. Upper Intermediate. Workbook. 2nd ed.. National Geographic Learning, 2018. ISBN 9781337286282.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
20
|
Kombinovaná forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
6
|
Celkem
|
26
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
26
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Znalost slovní zásoby a gramatiky minimálně na úrovni B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Řečové dovednosti (mluvení, psaní, čtení, poslech) minimálně na úrovni B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozsah slovní zásoby pro témata související s talentovanými lidmi, zvyky a chováním.
|
gramatické prvky související s tématy talentovaní lidé, zvyky a chování
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Umí se vyjadřovat sebevědomě, jasně a zdvořile ve formálním nebo neformálním jazyce, přiměřeně situaci a osobě (osobám), které se to týká. |
Dokáže komunikovat spontánně, často prokazuje plynulost a lehkost vyjadřování i v delších složitých úsecích řeči. |
Dokáže psát srozumitelné, podrobné texty na různá témata související s oblastí jeho zájmu, sspojovat a hodnotit informace a argumenty z různých zdrojů. |
Dokáže číst s velkou mírou samostatnosti, přizpůsobuje styl a rychlost čtení různým textům a účelům a selektivně používá vhodné referenční zdroje. |
Dokáže porozumět článkům a zprávám týkajícím se současných problémů, v nichž autoři zaujímají určitá stanoviska nebo názory. |
Rozumí standardnímu mluvenému projevu v přímém přenosu nebo vysílání na známá i neznámá témata, s nimiž se běžně setkává v osobním, společenském, akademickém nebo profesním životě. |
Dokáže jasně a podrobně popsat a prezentovat vybraných témat týkajících se oblasti jeho/jejího zájmu, přičemž své myšlenky rozvádí a podporuje vedlejšími body a relevantními příklady. |
Umí plynně, přesně a efektivně používat jazyk ve vybraných tématech, přičemž jasně označuje vztahy mezi myšlenkami. |
Dokáže spontánně komunikovat s dobrou gramatickou kontrolou bez větších známek nutnosti omezovat to, co chce říci, a přijmout úroveň formálnosti odpovídající okolnostem. |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
3 průběžné testy, 1 závěrečný |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Demonstrace dovedností, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Řešení problémů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|