|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / SDD4N
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
SDD4N
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktika 4 pro SŠ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/SDID4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti v propojení s výstupovou pedagogickou praxí hodnotí své učitelské dovednosti ve vztahu ke kompetencím popsaných v European Portfolio for Student Teachers of Languages a sdílejí své zkušenosti formou komunitní učební skupiny. Na základě zjištění svých silných stránek a oblastí potřeb dalšího profesního růstu a problémů, se kterými se studenti setkali v rámci své výstupové praxe, studenti navrhují obsahovou náplň seminářů a definují si cesty dalšího profesního vzdělávání ve spolupráci se spolužáky a vyučujícím.
|
Požadavky na studenta
|
Samostatné práce/dílčí úkoly, např. týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četby (struktura úkolu vychází z obsahu textů: reflexe, shrnutí, analýza, evaluace, syntéza, práce s myšlenkovými mapami)
Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupinách.
|
Obsah
|
Plánování a vedení výuky
Profesní růst
Mentoring
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
12
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
25
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
SDI1, SDI2, SDID3 |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat dovednosti nosné pro úspěšnou výuku anglického jazyka |
vyjmenovat nejméně 3 způsoby dalšího profesního růstu v oboru |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
vysvětlit a obhájit postupy efektivní výuky |
analyzovat výuky z různých směrů pohledů |
používat odbornou terminologii spojenou s obsahem předmětu |
aplikovat poznatky do plánování a hodnocení výuky |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|