|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / VKMK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
VKMK
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Vzdělávací koncepty v mezinár. kontextu
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Vzdělávací koncepty v mezinárodním kontextu
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro studenty programů připravující budoucí učitele nejazykových oborů. Cílem
předmětu je představit studujícím vzdělávání z pohledu různých konceptů a různorodých perspektiv. Těžištěm předmětu jsou mezinárodní přesahy tématu, globální pohled na problematiku vzdělávání, moderní koncepce a metody. Zároveň dochází zcela přirozeně k rozvoji jazykové kompetence, neboť je předmět veden v anglickém jazyce. Bude tedy rozvinuta schopnost aktivně používat odborný anglický jazyk v tématech z oblasti učitelství a vzdělávání a porozumět psanému a mluvenému slovu zaměřeným na vzdělávací problematiku.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast, plnění dílčích úkolů, prezentace.
|
Obsah
|
Předmět se zaměřuje na aktuální problematiku ve vzdělávání pro 21. století respektive dovednosti pro 21. století a metody jejich rozvoje ve výuce:
1. dovednost komunikovat s lidmi z rozdílných kultur (komunikativní kompetence, interkulturní komunikační kompetence)
2. dovednost využívat rozmanitých technologií (digitální gramotnost)
3. dovednost být schopen řešit komplexní problémy (tvořivé myšlení)
4. dovednost kriticky uvažovat (kritické myšlení)
5. dovednost spolupracovat s druhými (kompetence sociální a pracovní)
6. dovednost adaptovat se na rychle se měnící prostředí a podmínky k plnění úkolů
7. dovednost efektivně zvládat pracovní úkoly
8. dovednost samostatně získávat nové vědomosti a informace (autonomie, informační gramotnost, strategie učení).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
16
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
používat jazykové prostředky na úrovni B2 podle CEFR. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
komunikovat ústně a písemně na úrovni B2 podle CEFR. |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
znát jazykové prostředky tzn. slovní zásobu a gramatické struktury související s probíranými odbornými tématy |
pojmenovat klíčová novodobá témata ve vzdělávání |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
rozumět širokému rejstříku mluvených a psaných textů profesně zaměřených
|
účastnit se profesně zaměřené konverzace |
plynule a pohotově se vyjadřovat ústně a písemně bez zjevného hledání výrazů v tématech ze vzdělávání |
užívat anglický jazyk pružně a efektivně pro profesní účely |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
|
|
|
|