Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu ověřit studentovu schopnost nezávislé tvůrčí a výzkumné činnosti, která odpovídá jeho studijnímu oboru a budoucímu profesnímu zaměření. Důraz je kladen na kritický výběr metod, vytváření odpovídajícího teoretického zázemí, důkladnou analýzu teoretických a empirických podkladů a na studentův vlastní přínos k řešení tématu.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou pro udělení zápočtu je: 1. Aktivní účast na konzultacích, respektive seminářích ke zpracování kvalifikační práce. 2. Prokázání znalostí potřebných pro zpracování kvalifikační práce. 3. Prokázání schopností adekvátně pracovat s daty, prameny a literaturou potřebnými ke zpracování kvalifikační práce. 4. Předložení kvalifikační práce vedoucímu práce v požadovaném stupni zpracování a v požadovaném termínu.
|
Obsah
|
V rámci předmětu student během konzultací, respektive seminářů upřesní obsah práce, zvolí adekvátní metody a postup zpracování tématu. Pravidelně konzultuje s vedoucím práce dílčí výsledky výzkumu a prezentuje části kvalifikační práce. S harmonogramem předmětu a konkrétními požadavky seznámí studenta katedra, respektive vedoucí práce na začátku semestru.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Seznam literatury zveřejní garantující katedra..
-
Doporučená:
The literature will be announced by the department..
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
468
|
Celkem
|
468
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student osvědčí schopnost výstavby odborného textu a kritické práce s prameny a literaturou |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
|
Vyučovací metody
|
|