|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFI / PNPHB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFI
/
PNPHB
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Příprava na praxi
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
70 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je připravit studenty na absolvování praxí a následný nástup do zaměstnání. Studenti budou dále seznámeni se základy výkonu praxe v organizacích a uměním sebereflexe jako základního předpokladu vlastního profesního růstu. V rámci simulace pracovního pohovoru si vyzkouší podání a přijetí zpětné vazby. Nedílnou součástí bude i uzavírání smluv a práva a povinnosti zaměstnanců na pracovišti.
|
Požadavky na studenta
|
Pro splnění zápočtu se předpokládá aktivní účast na výuce s plněním průběžně zadaných úkolů a úspěšné absolvování závěrečného testu.
|
Obsah
|
1) Etika a etiketa pracovního prostředí.
2) Image a sebeprezentace v pracovním prostředí.
3) Verbální a neverbální komunikace.
4) Sociální percepce, interakce a komunikace.
5) Pracovní gastroetiketa.
6) SWOT analýza a její využití při žádosti o pracovní místo.
7) Komunikační dovednosti, asertivita. Pracovní servery, profily a profesní sítě.
8) Příprava CV a sebeprezentace na trhu práce.
9) Pracovně-právní záležitosti, zákoník práce.
10-13) prezentace organizací s nabídkou míst pro vykování praxe. Pořadí jednotlivých témat se může změnit.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Elektronické opory jsou pravidelně ukládány v průběhu semestru v MS Teams daného předmětu.
Studentům jsou také dostupné všechny aktuální informace ke kurzu (termíny, materiály či odkazy na ně) na stránce předmětu v Courseware.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
32
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
popsat své budoucí profesní zaměření |
popsat své silné a slabé stránky |
vyjmenovat znalosti a dovednosti, které získal v předchozím studiu |
shrnout pravidla obecné etikety |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
prezentovat uceleně, jasně a s použitím techniky |
interpretovat informace v různých kontextech |
využívat textové prameny i moderní technologie, zejména informační databáze |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat náležitosti smlouvy o praxi a dojednat její uzavření |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
zhodnotit své silné a slabé stránky v kontextu budoucí praxe |
provést reflexi a sebereflexi |
identifikovat klady a případné chyby v simulovaných výstupech svých i kolegů |
propojit teoretické a praktické znalosti a dovednosti z předchozího studia a uplatnit je v praxi |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
|
|
|
|