|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKS / SP2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKS
/
SP2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Semestrální projekt 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
22 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
5
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenta analyzovat zadaný technický problém, specifikovat jeho podstatu včetně teoretického objasnění, vytvořit možné varianty řešení, vybrat nejvhodnější variantu na základě zvolených kritérií a hodnotících metod. Řešené téma má návaznost na budoucí diplomovou práci.
|
Požadavky na studenta
|
Odevzdání semestrální práce v předepsaném rozsahu a úpravě, obhájení práce před technickou veřejností.
|
Obsah
|
Student zpracovává pod vedením svého vedoucího diplomové práce určenou základní část úkolu diplomové práce. Předmět má formu individuálních konzultací poskytovaných studentovi především vedoucím diplomové práce. Zpracování magisterské práce dle zadání.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Podklady umístěny na Courseware.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. Ing. Jan Hlaváč, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Ing. Petr Bernardin, Ph.D. (8%),
Ing. Roman Čermák, Ph.D. (8%),
Doc. Ing. Josef Formánek, Ph.D. (8%),
Doc. Ing. Petr Heller, CSc. (8%),
Doc. Ing. Jan Hlaváč, Ph.D. (8%),
Prof. Ing. Stanislav Hosnedl, CSc. (8%),
Ing. Jiří Kořínek (100%),
Ing. Václav Kraus, Ph.D. (100%),
Ing. Václav Kraus, Ph.D. (8%),
Ing. Michal Křížek, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Václav Kubec, Ph.D. (8%),
Prof. Ing. Václava Lašová, Ph.D. (8%),
Doc. Ing. Ladislav Němec, CSc. (8%),
Ing. František Sedláček, Ph.D. (8%),
Doc. Ing. Václav Vaněk, Ph.D. (8%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
50
|
Kontaktní výuka
|
30
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
popsat současný stav poznání řešené problematiky |
popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možné varianty jednotlivých řešení zadaného problému |
charakterizovat pracovní hypotézy, metody a techniky potřebné pro řešení zadaného problému |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
použít své odborné znalosti při řešení konkrétních problémů |
provést analýzu současného stavu poznání řešené problematiky |
navrhnout nová řešení zadaného problému |
vytvořit si vlastní názor na jednotlivá navržená řešení a být schopen analyzovat jejich úroveň |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
zhodnotit řešený problém a mít vlastní názor na jeho výsledné řešení |
získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků v oblasti konstruování |
sdělit srozumitelně a přesvědčivě veřejnosti informace o odborných problémech |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
rozpoznat a formulovat problémy týkající se řešené problematiky |
vysvětlit a zhodnotit klady i zápory řešení zadaného problému |
vybírat vhodné teorie a aplikovat je na danou problematiku |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
|
|
|
|