|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / MINT2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
MINT2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Marketing na internetu 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubit znalosti a dovednosti studentů ze základů marketingu na internetu a výcvikem je připravit pro využívání marketingu na internetu pro své podnikání nebo pro odbornou činnost v rámci marketingového útvaru organizace nebo agentury orientované na marketing na internetu.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracovaný projekt: prezentace organizace či události apod. na internetu, analytika webu, příprava marketingových kampaní s využitím placené reklamy i sociálních médií. Práce je realizovaná formou projektu a odevzdaná formou prezentace s výstupy z reálné aplikace marketingu na internetu.
|
Obsah
|
Strategie prezentace na internetu, responzivní web
WordPress a design webových stránek
Příprava projektu prezentace organizace na internetu
Webová analytika a Google Analytics
Příprava PPC
Sociální média a prezentace organizace na sociálních sítích
Video a prezentace na www, YouTube
Příprava prezentace projektu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Janouch, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně : Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
-
Základní:
Losekoot, Michelle. Vyhnánková, Eliška. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. 2019. ISBN 9788075550859.
-
Základní:
Krug, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!. 2010. ISBN 9788025129234.
-
Doporučená:
Prokop, M., Adamec, J. Jak uspět na internetu.. Praha: Blue Vision, 2016. ISBN 978-80-87672-56-6.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Doporučená:
Eger, Ludvík; Petrtyl, Jan; Kunešová, Hana,; Mičík, Michal; Peška, Martin. Marketing na internetu. 1. vydání. 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
20
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
35
|
Celkem
|
105
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
odpovídající znalosti ze základů marketingu a základní znalosti z marketingu na internetu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
dovednosti v oblasti ICT na úrovni ECDL |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
mít znalosti z vytváření webové prezentace organizace, ze základní analytiky webu a z oblasti marketingové komunikace na internetu včetně PPC a dalších forem reklamy |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
vytvořit webovou prezentaci s dostupným software, propojit ji s nástrojem pro webovou analytiku a připravit PPC a jiné reklamní aktivity |
zapojit sociální média do marketingové komunikace |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Projektová výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|