|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / MTGB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
MTGB
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Marketingové aplikace
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
87 / -
|
3 / -
|
27 / 30
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
Výuka v angličtině pouze pro Double Degree.
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Prohloubit znalosti problematiky marketingu o jeho aplikace na vybrané obory a specifické oblasti. Seznámit s praktickou aplikací marketingových přístupů, metod a nástrojů v jednotlivých odvětvích. Identifikovat možnosti specifického využití nástrojů marketingového mixu.
|
Požadavky na studenta
|
První podmínkou udělení zápočtu je zpracování seminární práce na stanovené téma. Konkrétní požadavky na seminární práci jsou specifikovány v Courseware. Termín odevzdání práce je stanoven na konec 12. týdne výuky. Seminární práci je možné jednou opravit.
Druhou podmínkou je získání alespoň 50 % bodů ze 100 % možných bodů na cvičeních za řešení úkolů zadaných cvičícím (na jednom cvičení možno získat max. 1 bod).
Zkouška je písemná, kombinace uzavřených a otevřených otázek. Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl.
Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.
|
Obsah
|
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví.
Marketing v dopravě.
Marketing ve vzdělávání.
Marketing ve sportu, sponzoring.
Marketing v obchodě.
Marketing měst a obcí.
Marketing v kultuře.
Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing.
Marketing v neziskovém sektoru, fundraising.
Mobilní marketing.
Mystery shopping.
Politický marketing.
Mezinárodní marketing.
Upřesnění obsahu výuky viz Courseware.
|
Aktivity
|
-
Odkaz do: CourseWare:
KMO/MTGB
-
Odkaz do Moodle: :
KMO/MTGB Marketingové aplikace (2024 ZSiLS)
-
Odkaz do Moodle: :
KMO/MTGB Marketingové aplikace (2024 ZSiLS)
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTGB (2024/25, ZS) - Čt 08:25-10:05, UF-124
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTGB (2024/25, ZS) - Pá 08:25-10:05, UL-410, Lichý
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTGB (2024/25, ZS) - Pá 08:25-10:05, UL-410, Sudý
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTGB (2024/25, ZS) - Pá 10:15-11:55, UL-410, Lichý
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MTGB (2024/25, ZS) - Pá 10:15-11:55, UL-410, Sudý
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici opora pro předmět v Google Classroom.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Ing. Michal Mičík, Ph.D. (100%),
-
Přednášející:
Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D. (100%),
Ing. Michal Mičík, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D. (100%),
Ing. Michal Mičík, Ph.D. (100%),
magistr Liuba Turchyn, kand.ekon.věd, dipl.spec. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
-
Základní:
Vávra, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2.
-
Základní:
Cimler, Petr. Příklady aplikací marketingu. V Plzni : Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-505-4.
-
Základní:
Králová, Lenka. Vybrané marketingové aplikace. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0459-9.
-
Doporučená:
Pförtsch, Waldemar; Godefroid, Peter. Business-to-business-marketing. 5., aktualisierte Aufl. Herne : Kiehl, 2013. ISBN 978-3-470-47175-4.
-
Doporučená:
Lattenberg, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
-
Doporučená:
Polačková, Zuzana. Fundraisingové aktivity : jak získat finanční prostředky od místní komunity. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7178-694-2.
-
Doporučená:
Bachmann, Pavel. Management neziskové organizace. Vyd. 1. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-130-3.
-
Doporučená:
Čáslavová, Eva. Management sportu. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.
-
Doporučená:
Bačuvčík, Radim. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.
-
Doporučená:
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
-
Doporučená:
Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
-
Doporučená:
Zamazalová, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
-
Doporučená:
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
-
Doporučená:
Řezníček, Bohumil; Šaradín, Pavel. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-247-0051-4.
-
Doporučená:
Hesková, Marie; Štarchoň, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
-
Doporučená:
Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
-
Doporučená:
Machková, Hana. Mezinárodní marketing. Vyd. 2., rozš. a upr. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X.
-
Doporučená:
Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
-
Doporučená:
Stejskal, Jan; Kuvíková, Helena,; Maťátková, Kateřina. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky : se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Vyd. 1. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-973-9.
-
Doporučená:
Mulačová, Věra; Mulač, Petr. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
-
Doporučená:
Veber, Jaromír; Srpová, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2409-6.
-
Doporučená:
Ftorek, Jozef. Public relations a politika : kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3376-0.
-
Doporučená:
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
-
Doporučená:
Bárta, Vladimír; Pátík, Ladislav; Postler, Milan. Retail marketing. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.
-
Doporučená:
Eger, Ludvík. Technologie vzdělávání dospělých. Plzeň : Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-398-1.
-
Doporučená:
Boxberg Karlsson, Veronica. The book about mystery shopping : improving business by measuring management. Vallentuna : Better Business Book, 2009. ISBN 978-91-978222-0-6.
-
Doporučená:
PamInCa. The essential guide to mystery shopping. Cupertino : Happy About, 2009. ISBN 978-1-60005-130-2.
-
Doporučená:
Stucker, Cathy. The mystery shopper's manual : how to get paid to shop in your favorite stores, eat in your favorite restaurants, and more!. 6th ed. Sugar Land : Special Interest Publishing, 2005. ISBN 978-1-888983-30-2.
-
Doporučená:
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4041-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
5
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
35
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
25
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znát dobře základy marketingu |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat a zhodnotit marketingové činnosti firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.) |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Řešení problémů, |
|
|
|
|