|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / 9PEDB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
9PEDB
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pediatrie B
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Pediatrie
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
17 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPG/CPEDB
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Psychosomatické odlišnosti dětského věku. Růst a vývoj dítěte.Infekční onemocnění.Choroby centrální nervové soustavy vrozené a získané. Nemoci zažívacího traktu u dětí. respirační trakt a jeho onemocnění u dětí. Kardiovaskulární systém-vrozené vady a onemocnění. Poruchy imunity vrozené a získané. Nádorová onemocnění dětí.
|
Požadavky na studenta
|
Prokázání porozumění lékařské dokumentaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
|
Obsah
|
Vybudování základních vědomostí a postojů v oblasti práce s lidmi s postižením
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Havlíčková, Ladislava. Biologie dítěte : rané fáze lidské ontogenéze. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-644-9.
-
Doporučená:
KLIKA, Eduard. Embryologie,. Praha, Avicenum, 1982.
-
Doporučená:
Houštěk, Josef. Pediatrická propedeutika : Základy dětského lékařství. 2. vyd. Praha : Státní zdravotnické nakladatelství, 1960.
-
Doporučená:
Bouchalová, Marie. Vývoj během dětství a jeho ovlivnění : Brněnská růstová studie. 1. vyd. Praha : Avicenum, 1987.
-
Doporučená:
Základy dětského lékařství pro speciální pedagogy. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1981.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|