|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPG / 9ŠTŘ4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPG
/
9ŠTŘ4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Školní třída 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Školní třída 1
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPG/CŠTŘ4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Absolvent prostřednictvím činnostního semináře získá, ověří a procvičí znalosti a dovednosti v oblasti moderní pedagogiky, činnostní didaktiky, které jsou nezbytnou součástí odborné kvalifikace pedagogického pracovníka. Cílem multikulturní výchovy je podpora přípravy pedagogických pracovníků na život v kulturně pluralitní společnosti tak, že je vybaví potřebnými interkulturními kompetencemi. Znalosti a dovednosti získané studiem pedagogiky umožní absolventům kvalifikovaně a kultivovaně pracovat se skupinou nad tématy multikulturního soužití. Organizovat a moderovat k těmto tématům diskusi jako výukovou techniku a pracovat na rozvoji osobnostních a sociálních kompetencí cílové skupiny vlastní pedagogické praxe.
|
Požadavky na studenta
|
absolvování praktického semináře a praktická realizace vlastního projektu z oblasti multikulturní výchovy a jeho evaluace
|
Obsah
|
Obecné zásady interaktivní výuky. Zásady úspěšné diskuse. Multikulturalismus a interkulturní vzdělávání. Cíle multikulturní výchovy. Etapy procesu multikulturní výchovy. Metody interkulturního vzdělávání
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Pike, Graham; Selby, David. Cvičení a hry pro globální výchovu. 1. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-369-2.
-
Doporučená:
Šišková, Tatjana. Menšiny a migranti v České republice : my a oni v multikulturní společnosti 21. století. Vyd. 1. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-648-9.
-
Doporučená:
Průcha, Jan. Multikulturní výchova : příručka (nejen) pro učitele. Praha : Triton, 2006. ISBN 80-7254-866-2.
-
Doporučená:
Budil, Ivo T. Mýtus, jazyk a kulturní antropologie. Vyd. 3. Praha : Triton, 1999. ISBN 80-7254-001-7.
-
Doporučená:
Murphy, Robert Francis. Úvod do kulturní a sociální antropologie. Praha : Sociologické nakladatelství, 2004. ISBN 80-86429-25-3.
-
Doporučená:
Šišková, Tatjana. Výchova k toleranci a proti rasismu : [multikulturní výchova v praxi]. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-182-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|