|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / PBP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
PBP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Projekt k bakalářské práci
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
5 / -
|
0 / -
|
10 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Vytvořit studentovi dostatečný prostor pro získání informací a podkladových materiálů k řešení bakalářské práce, možnost tyto materiály analyzovat, zpracovat a aplikovat na řešenou problematiku. Vytvořit prostor pro samostudium, konzultace a zpracování řešené problematiky za využití specializovaného software.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je:
1. Aktivní účast na konzultacích ke zpracování kvalifikační práce.
2. Prokázání znalostí potřebných pro zpracování kvalifikační práce.
3. Předložení kvalifikační práce vedoucímu práce v požadovaném stupni zpracování.
|
Obsah
|
Zpracování projektu dle zadaného vybraného tématu pod vedením vedoucího projektu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Ing. Tea Bajičová (100%),
Prof. Ing. Josef Basl, CSc. (100%),
Ing. Miroslav Bednář (100%),
Ing. Tomáš Broum, Ph.D. (100%),
Ing. Marek Bureš, Ph.D. (100%),
Ing. Matěj Dvořák (100%),
Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Petr Hořejší, Ph.D. (100%),
Ing. Ilona Kačerová, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Pavel Kopeček, CSc. (100%),
Ing. David Krákora (100%),
Ing. Matěj Krňoul (100%),
Ing. Jan Kubr (100%),
Ing. Tomáš Macháč (100%),
Ing. Bc. Miroslav Malaga, Ph.D. (100%),
Ing. Jakub Müller (100%),
Ing. Milan Pinte, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Pavel Raška, Ph.D. (100%),
Ing. Filip Rybnikár (100%),
Ing. Andrea Šimerová (100%),
Doc. Ing. Michal Šimon, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Zdeněk Ulrych, Ph.D. (100%),
Ing. Lukáš Veszprémi (100%),
Ing. Pavel Vránek (100%),
Ing. David Ženíšek (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
40
|
Projekt individuální [40]
|
60
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
110
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků strojírenského základu |
vysvětlit možné varianty jednotlivých řešení |
definovat experimentální materiál pro řešenou problematiku |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
použít samostatně své teoretické i praktické znalosti ze studovaného zaměření při řešení konkrétních problémů |
navrhnout varianty řešení zadané problematiky v BP |
vybrat optimální variantu řešení |
využívat výpočetní techniku, případně další experimentální zařízení |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit variantní řešení problémů v BP |
popsat zvolené teoretické metody pro řešení zadaného problému |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
použít své teoretické i praktické znalosti při řešení konkrétních problémů zadaných v BP |
využívat samostatně základní vybavení při řešení konkrétních problémů |
zpracovat získané informace |
formulovat jasně a zřetelně technickou myšlenku |
obhájit svoji práci před odbornou komisí |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|