|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / 9RSY3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
9RSY3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Současný ruský jazyk 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
6
[HOD/SEM]
Seminář
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KRF/CRSY3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Ruská slovní zásoba z hlediska jejího vývoje a obohacování. Diferenciace slovní zásoby - archaizmy, neologizmy, dialekty, slang, hovorová a knižní slova apod. Ruská frazeologie. Aktivní práce v semináři, rozbor textu z hlediska diferenciace slovní zásoby
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních.
|
Obsah
|
Seznámení se s ruským jazykem z hlediska diferenciace slovní zásoby. Cílem seminářů je získání schopnosti aplikace teoretických poznatků při praktickém rozboru textu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Žofková, Hana. Cvičení a úlohy z ruského pravopisu : Určeno pro posl. fak. pedagog.. 1. vyd. Praha : SPN, 1990. ISBN 80-7066-219-0.
-
Doporučená:
SOKOLOVA, J. a kol. Lexika sovremennogo russkogo jazyka. Teoretičeskij i praktičeskij kurz. Nitra, 2003.
-
Doporučená:
Vavrečka, Mojmír. Lexikologie ruského jazyka : Určeno stud. denního studia, studia při zaměstnání a postgrad. studia. 1. vyd. Ostrava : Pedagogická fakulta, 1989.
-
Doporučená:
Talickaja, J. Ruský jazyk. Lexikologie. Brno, 1992.
-
Doporučená:
Mokijenko, V.; Malinski, T.; Stěpanova, Ludmila. Russkaja frazeologija dlja Čechov. 1. vyd. Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 1995. ISBN 80-7067-505-5.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|