|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRO / JAC1F
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRO
/
JAC1F
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazyková cvičení ve francouzštině 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KRO/PCJ1F
|
Vyloučené předměty
|
KRO/PCJ1F
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvinout řečové kompetence studenta, osvojit a zdokonalit nové jazykové jevy na základě práce s učebnicí a audiovizuálními autentickými dokumenty.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná docházka a aktivní zapojení do práce v semináři.Soustavná domácí příprava, písemné vypracování referátu na zadané téma a jeho ústní prezentace. Splnění závěrečného testu zaměřeného na procvičované řečové dovednosti i jazykové znalosti.
|
Obsah
|
1.týden
Se présenter. Décrire une personne et parler de son caractere.
Travail avec un extrait du film Amélie Poulain.
2.týden
U1, L1 : Révision des temps passés, présent, futurs > Parler de son passé et de ses projets.
Inventer un récit a partir d'un support iconographique.
3.týden
U1, L1: les arts plastiques. L'art classique et l'art moderne. Décrire une ouvre d'art et exprimer son point de vue, apprécier. Travail avec des reproductions d'ouvres.
4.týden
Vivax sur Niki de Saint Phalle
U1, L2 : les pronoms compléments. Alléger le style en évitant les répétitions.
Jeu de rôle
5.týden
La vie la campagne/ la vie la vie. Le logement. Discussion
Rédaction d'un texte sur le logement idéal.
6.týden
Visite de l'Alliance française de Plzen. Découverte du centre de la culture française Plzen. Découvrir les richesses linguistiques de la structure.
7.týden
Test de mi-semestre : évaluation des acquis de 6 premieres semaines.
8.týden
U1, L3 : Subjonctif. Exprimer le mécontentement et la plainte.
Débat de classe sur l'actualité
9.týden
Savoir, mémoire, vérité, mensonge > exercices lexicaux
Poser des questions, interroger. Les difficultés de la communication
10.týden
U2, L4 : Le sens passif. Etudes de coupures de presse
Le sport - exercices lexical et discussion
11.týden
Civilisation : les médias. Discussion sur ce theme actuel et simulation.
Activité sur la publicité (travail avec des documents authentiques)
12.týden
Révision générale.
13. týden
Test final
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, Jacky. Panorama de la langue française 2 : Cahier d`exercices.
-
Základní:
Girardet, Jacky; Cridlig, Jean-Marie. Panorama de la langue française 2 : méthode de français. [Paris] : CLE International, 2005. ISBN 2-09-033468-1.
-
Doporučená:
Le nouvel entraînez-vous! DELF 450 activités. Paris, Clé international, 2001.
-
Doporučená:
Quotidiens et hebdomadaires français d´informations.
-
Doporučená:
Radios.
-
Doporučená:
Réussir le DELF A2. Paris, Didier, 2005.
-
Doporučená:
PACTHOD A. et ROUX P-Y. 80 fiches pour la production orale en classe de FLE. Paris, Didier, 1999.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
37
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B1+ podle SERR (porovnat s NJ a RJ, myslím, že v 1. ročníku je reálně mizivě studentů na úrovni B2) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B1+ podle SERR |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR |
orientovat se v základních morfologických a syntaktických kategoriích francouzského jazyka |
orientovat se v hlavních procesech francouzské slovotvorby |
chápat základní specifika odborného francouzského jazyka zaměřeného na oblast komerční sféry |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
disponovat dovednostmi francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR |
rozvíjet efektivně své řečové dovednosti |
reprodukovat text a sumarizovat jeho obsah |
zúčastnit se diskuse na dané téma |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|