Cíle předmětu (anotace):
|
Formou individuálních konzultací a seminářů studenti samostatně zpracovávají pod vedením především vedoucích bakalářských prací náročnější části bakalářského úkolu, podle zvoleného zaměření. Provádějí analýzu stavu řešeného problému, variantní návrhy a jejich hodnocení. Pro zvolenou variantu zpracovávají úvodní projekční a konstrukční návrhy, které pak rozpracovávají v bakalářské práci. Při řešení je přihlíženo k technicko-ekonomickým otázkám řešeného úkolu. V maximální míře je využita počítačová technika
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je: 1. Aktivní účast na konzultacích ke zpracování kvalifikační práce. 2. Prokázání znalostí potřebných pro zpracování kvalifikační práce. 3. Předložení kvalifikační práce vedoucímu práce v požadovaném stupni zpracování.
|
Obsah
|
Student zpracovává pod vedením svého vedoucího závěrečné bakalářské práce určenou základní část úkolu bakalářské práce. Předmět má formu individuálních konzultací poskytovaných studentovi především vedoucím závěrečné bakalářské práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
60
|
Projekt individuální [40]
|
20
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
prokázat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků |
vysvětlit možné varianty jednotlivých řešení |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
navrhnout varianty řešení problémů v kvalifikační práci |
vybrat optimální variantu řešení |
prokázat znalosti potřebné pro zpracování kvalifikační práce |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vysvětlit variantní řešení problémů v kvalifikační práci |
popsat zvolené teoretické metody pro řešení zvoleného problému |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
zpracovat získané informace |
formulovat jasně a zřetelně technickou myšlenku |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Řešení problémů, |
|