|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9PRP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9PRP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Psychomotorický rozvoj postiženého dít.
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Psychomotorický rozvoj postiženého dítět
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KTV/CPRP
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Psychomotorické hry na rozvoj myšlení, paměti, smyslového vnímání, sociální komunikace, rovnováhy a uvědomování si vlastního těla. Využití alternativních pomůcek v hodinách školní TV.
|
Požadavky na studenta
|
Metodický výstup - čtyři (2+2) psychomotorické hry s určením významu, jejich záznam a popis. Seminární práce.
|
Obsah
|
Cílem předmětu je seznámení s metodami a technikami psychomotorického rozvoje dětí s postižením.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Szabová, Magdaléna. Cvičení pro rozvoj psychomotoriky : stimulační hry pro děti od 3 do 10 let. Praha : Portál, 1999. ISBN 80-7178-276-9.
-
Doporučená:
Dvořáková, Hana. Cvičíme a hrajeme si. 1. vyd. Olomouc : Hanex, 1995. ISBN 80-85783-07-X.
-
Doporučená:
Adamírová, J. Hravá a zábavná výchova pohybem : Základy psychomotoriky. Praha : Unie zdravotní tělesné výchovy, 1995.
-
Doporučená:
Trojanová, D. a Rusnoková, L. Hravě v psychomotorice. Plzeň PC, 1994.
-
Doporučená:
Šimanovský, Zdeněk; Mertin, Václav. Hry pomáhají s problémy. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-408-7.
-
Doporučená:
Portmann, Rosemarie; Schneider, Elisabeth. Hry zaměřené na zvýšení koncentrace a uvolnění. 1. vyd. Praha : Portál, 1993. ISBN 80-85282-67-4.
-
Doporučená:
Herm, Sabine. Psychomotorické hry : 92 her zaměřených na motorický rozvoj dětí v mateřské škole. 2. vyd. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-139-8.
-
Doporučená:
Blahutková, Marie. Psychomotorika. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2003. ISBN 80-210-3067-4.
-
Doporučená:
Kábele, František. Tělesná výchova mládeže vyžadující zvláštní péči : Příručka pro stud. speciální pedagogiky na pedagog. fakultách. 3. vyd. Praha : SPN, 1988.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|