|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVD / 9ZPKP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVD
/
9ZPKP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Závěrečná práce 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
8
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVD/ZPKP
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je uvést studenty do systematické tvorby kvalifikační práce.
|
Požadavky na studenta
|
Představení výsledku vlastní práce podle jednoho ze zvolených témat dle osnovy předmětu. Splnění závěrečného testu.
Více informací bude poskytnuto na úvodní hodině a na coursewaru ZČU:
http://courseware.zcu.cz/wps/portal/predmety/kvd/zpkp sekce Podmínky absolvování.
|
Obsah
|
Normy využívané při zpracování kvalifikační práce.
Časový plán tvorby kvalifikační práce.
Osnova práce.
Zdroje a knihovnické služby.
Šablona pro zpracování kvalifikační práce na počítači.
Typografické zásady.
Zásady a pravidla pro tvorbu nástrojů sběru dat potřebných pro vypracování kvalifikační práce.
Praktická ukázka vybraných statistických metod pro zpracování dat.
Konkrétní problémy při tvorbě kvalifikační práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Základní studijní oporou pro tento předmět je kurz v LMS Moodle.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Mgr. Jan Baťko, Ph.D. (100%),
Mgr. Lenka Benediktová, Ph.D. (100%),
Mgr. Jan Bezděka (100%),
PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D. (100%),
Mgr. Filip Frank, Ph.D. (100%),
PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D. (100%),
Mgr. Tomáš Průcha, Ph.D. (100%),
Doc. PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D. (100%),
Mgr. Miroslav Zíka (100%),
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Dokumenty a předpisy FPE ZČU ke zpracování kvalifikační práce..
-
Doporučená:
Katuščák, Dušan; Drobíková, Barbora; Papík, Richard. Jak psát závěrečné a kvalifikační práce : jak psát bakalářské práce, diplomové práce, dizertační práce, specializační práce, habilitační práce, seminární a ročníkové práce, práce studentské vědecké a odborné činnosti, jak vytvořit bibliografické citace a odkazy a citovat tradiční a elektronické dokumenty. 5. vyd., v českém jazyce 1. [Nitra] : Enigma, 2008. ISBN 978-80-89132-70-6.
-
Doporučená:
Němejc, Jiří. Metodika zpracování a úprava diplomových prací. 2. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2000. ISBN 80-7082-632-0.
-
Doporučená:
Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
-
Doporučená:
Krčál, Martin; Teplíková, Zuzana. Naučte (se) citovat. Blansko : Citace.com, 2014. ISBN 978-80-260-6074-1.
-
Doporučená:
Bedřichová, Jana; Horný, Stanislav. Počítačová typografie a sazba. Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2013. ISBN 978-80-245-1946-3.
-
Doporučená:
Gibilisco, Stan. Statistika bez předchozích znalostí. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2465-9.
-
Doporučená:
Široký, Jan. Tvoříme a publikujeme odborné texty. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3510-5.
-
Doporučená:
Gavora, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-185-0.
-
Doporučená:
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 2. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 2006. ISBN 80-7043-458-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
30
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základní znalost editace textu na počítači |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti dokáží vyhledat a znají základní obsah norem využívaných při zpracování kvalifikační práce. Studenti dodržují stanovený časový plán tvorby kvalifikační práce. Studenti si vytváří osnovu práce. Studenti využívají různé informační zdroje a knihovnické služby. Studenti pracují se šablonou pro zpracování kvalifikační práce na počítači. Studenti dodržují typografické zásady. Studenti znají zásady a pravidla pro tvorbu nástrojů sběru dat potřebných pro vypracování kvalifikační práce. Studenti využívají vybrané statistické metody pro zpracování dat. Studenti řeší konkrétní problémy při tvorbě kvalifikační práce |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|