|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AB4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AB4
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Angličtina B4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
22 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně A2/B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 3 absence za semestr na seminářích, splnění 3 úkolů na 60%, prezentace.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého týdne výuky.
|
Obsah
|
1. Course information. Talking about design.
2. Signs of the times. Prepositions and adverbs of place.
3. The worst-designed thing you've every noticed - TED talk video. Presentation skills - Numbering key points.
4. Sources of inspiration. Talking about an inspirational person.
5. Reported speech. Getting advice. Inspiring lives.
6. How a boy became an artist - TED talk video. Presentation skills - Using your voice effectively. A word of inspiration.
7. Ethical food choices. Sustainable chef.
8. Will for predictions. Discussing the future. Leather from the lab.
9. Leather and meet without killing animals - TED talk video. Presentation skills - Creating effective slides. Arguing for and against.
10. Features of a city. Talking about where you live. Students' presentations.
11. Phrasal verbs. Talking about places to go. Describing your city. Students' presentations.
12. It's our city. Let's fix it - TED talk video. Presentation skills - Using anecdotes. Students' presentations.
13. Course evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
popsat události v přítomnosti |
identifikovat budoucí časy |
identifikovat vztažné věty |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
charakterizovat některé prezentační dovednosti |
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
vystihnout hlavní smysl krátkých, jasných a jednoduchých sdělení v rámci známých témat |
vyhledat určité informace v krátkých a jednoduchých textech |
požádat o informaci |
shrnout hlavní smysl jednoduchých sdělení |
správně tvořit věty v přítomnosti, minulosti a budoucnosti |
správně použít první a druhý kondicionál |
popsat místo, ve kterém žije |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozlišit předložky a příslovečná určení místa |
rozlišit formu nepřímé řeči |
identifikovat slova týkající se jídla |
idetifikovat použití will pro předvídání |
identifikovat prvky designu |
charakterizovat prvky úspěchu |
identifikovat frázová slovesa |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
popsat město |
číslovat klíčové body v prezentaci |
vyjádřit radu |
vyjádřit nejistotu |
použit efektivně hlas v prezentaci |
popsat inspirativního člověka |
diskutovat o budoucnosti |
vytvořit efektivní slidy |
popsat budoucnost jídla |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Samostatná práce studentů, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
|
|
|
|