|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AB7
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AB7
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Angličtina B7
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 4 absence za semestr na seminářích, splnění 3 úkolů na 60%, prezentace.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého
|
Obsah
|
1. Course information. Supporting opinions. Auxiliary verbs.
2. Predicative adjectives. Present tenses review. Questions about families.
3. Future forms revision. Being optimistic.
4. Suffix -able. Future perfect and continuous. Personal goals.
5. Generalising and making exceptions. Questions review. Agreeing and disagreeing.
6. Prefix -mis. The definite article.
7. Narrative tenses. Metaphors: honesty and dishonesty.
8. Typical mistakes in English.
9. Collocations for the natural world. Vocabulary: land.
10. Amazing ocean facts. Present perfect tenses. Modals of speculation.
11. Magical places. Impersonal passive. Revision.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Clanfield, L., Benne R.R. Global upper intermediate. London, 2011. ISBN 978-0-230-03318-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit druhý a třetí kondicionál |
identifikovat slovesa pojící se s gerundiem a s infinitivem |
rozlišit použití modálních sloves pro přítomnost a minulost |
identifikovat druhy vztažných vět |
rozlišit druhy minulých a předminulých časů |
rozpoznat členy |
rozpoznat frázová slovesa |
zvolit vhodné jazykové prostředky pro vyjádření vlastních názorů a argumentů |
používat správnou výslovnost a intonaci |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
správně používat druhý a třetí kondicionál |
správně používat minulé časy |
vyjádřit kompliment, lítost |
adekvátně reagovat v různých formálních i neformálních situacích |
napsat esej |
používat správné fráze ve formálním i neformálním telefonickém rozhovoru |
vhodně konverzovat o oblíbeném filmu, knize, divadelním představení, výstavě |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozlišit pomocná slovesa pro přítomné, minulé, předpřítomné a předminulé časy |
identifikovat slovesné tvary pro vyjádření budoucnosti
|
identifikovat předbudoucí a budoucí průběhový čas |
vyjmenovat druhy civilizačních chorob |
vyjádřit jistotu a nejistotu |
identifikovat slova s předponou "mis" |
identifikovat metafory |
vyjmenovat modální slovesa pro vyjádření spekulací |
identifikovat určitý člen ve složitějším textu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
shrnout informace ze složitějšího textu |
popsat rodinné vztahy |
vyjádřit názor na civilizační problémy |
vyprávět komplikovanější příběh v minulosti |
vyjádřit souhlas a nesouhlas |
opravit typické chyby v angličtině |
vyhledat informace v novinovém článku |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
|
|
|
|