|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU5
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU5
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 5
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
38 / -
|
5 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
CJP/A5
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi B1.2 dle Společného evropského refenčního rámce pro jazyky. Kurz rozšíří slovní zásobu z oblasti umění a upevní prezentační dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
Povinná docházka - 8 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady)
Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - splnění průběžných autokorektivních úkolů na min 70 % na Google Classroom
Odborná část (Hartman - Teacher 2) - vypracování a představení tří skupinových projektů na zvolené téma. Pro získání zápočtu se musí student zúčastnit všech tří prezentací své skupiny. Více informací ohledně skupinových projektů je k dispozici na Moodlu.
------------------------------------------------------------------------
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: U1 Identity; 1.1 Presentation skills; U 1.2 Grammar: Present tenses: active and passive.
T2: The history (and future) of painting
2.
T1: 1.3 Reading & Vocabulary: Tasks and interests U 1.4 Listening & Speaking: Networking and meeting people.
T2: Printmaking
3.
T1: U2 Careers; 2.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Future forms and uses.
T2: Furniture design
4.
T1: U2.3 Reading & Vocabulary: Career collocations; U 2.4 Writing: Formal language, Review UNITS 1 and 2.
T2: Project 1 presentations
5.
T1: U3 Growth and development; 3.1 Presentation skills; 3.2 Grammar: Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous.
T2: Environmental design in architecture
6.
T1: U3.3 Reading & Vocabulary: Personal development; U 3.4 Speaking: Leaving voicemails, Abbreviations. Deadline: Quizzes 1-5
T2: Typography
7.
T1: U4 Success and failure; 4.1 Presentation skills; 4.2 Grammar: Narrative tenses.
T2: Interactive design
8.
T1: U4.3 Reading & Vocabulary: Lessons for life; U 4.4 Writing: Minutes (1)
Review UNITS 3 and 4.
T2: Project 2 presentations
9.
T1: U5 Exercise; 5.1 Presentation skills; 5.2 Grammar: Modals and related words: Past forms (1).
T2: Graphic design (CRAP principle)
10.
T1: U5.3 Reading & Vocabulary: Finance; U 5.4 Writing: An email (1), questions.
T2: Animation.
11.
T1: U6 Values; 12.1 Presentation skills; 6.2 Grammar: Zero, first and second conditionals.
T2: Ceramic Design
12.
T1: U6.3 Reading & Vocabulary: Ethical consumption; U 6.4 Writing: A consumer review; Review UNITS 5 and 6. Deadline: Quizzes 6-10
T2: Project 3 presentations
13.
T1: Credit test
T2: Course evaluation
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 5.
-
Doporučená:
Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Projekt individuální [40]
|
50
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí) |
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech |
identifikovat slovní druhy |
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves |
identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech |
- zdůvodnit výběr gramatického času |
- správně používat modální slovesa |
- strukturovat text (např. vypravování, popis)
|
- interpretovat text (více než 1 strana) |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Obecná část
identifikovat činný rod v přítomných časech |
rozlišit budoucí formy času a jejich použití |
vyjmenovat frázová slovesa k tématu konzumerismus |
vyjmenovat slovní zásobu k tématu kariéra, zájmy, osobní růst, úspěch a neúspěch and finance. |
Odborná část
vyjmenovat slova a fráze používající se k zahájení a ukončení prezentace a pro udržení pozornosti publika při prezentování |
vyjmenovat terminologii týkající se typografie, grafiky, keramiky |
vyjmenovat činnosti animátora a druhy "stop-motion" animace |
popsat principy designu nábytku, environmentálního designu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Obecná část
správně tvořit věty v budoucích časech |
správně tvořit věty v trpném a činném rodu
|
Odborná část
zahájit prezentaci, vhodně užívat "transitions" a prezentaci ukončit |
vysvětlit proces tvorby maticí v tiskařství |
popsat práci grafického designera, který se zabývá typografií
|
vyprávět o náplni činnosti animátora |
vyjádřit schopnost |
Prezentační dovednosti - dávání příkladů, používání rekvizit, autentičnost, přemýšlení o tom, jak prezentaci vnímá publikum |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
|
|
|
|