|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / FB3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
FB3
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Francouzština B3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
5 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen začátečníkům se vstupní úrovní A1- dle SERR. Jeho cílem je připravit studenty na dosažení úrovně A1 dle SERR.
Kurz UJP/FB3 volně navazuje na kurz UJP/FB2.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů,
- absolvování průběžného testu,
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1/měsíc,
- absolvování průběžného testu,
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden
Úvodní hodina. Budoucí čas jednoduchý. Reálná podmínka. Sport. Výživa.
2. týden
Rozkazovací způsob zvratných sloves. Zdraví.
3. týden
Výrazy pro vyjádření příčiny a záměru. Dobrovolnictví.
4. týden
Opakování přítomného času. Výraz depuis. Internet.
5. týden
Vztažná zájmena qui a que. Opakování srovnávání. Bydlení.
6. týden
Vybavení bytu. Orientace ve městě, na mapě.
7. týden
Průběžný test. Imperfektum. Výrazy hodnocení.
8. týden
Perfektum - opakování. Výrazy pro vyjádření časové chronologie. Umění.
9. týden
Perfektum x imperfektum - užití. Kariéra.
10. týden
Blízká minulost. Volnočasové aktivity.
11. týden
Výrazy pro vyjádření příčiny a důsledku. Životní prostředí. Ekologie.
12. týden
Závěrečný test.
13. týden
Shrnutí. Hodnocení.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Pro studenty kurzu je připraven kurz v Google Classroom s doplňujícími materiály a informacemi vztahujícími se ke studiu.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, cahier d´exercices. 2016.
-
Základní:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, méthode de français. 2016. ISBN 2014015864.
-
Doporučená:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, cahier d´exercices. 2020.
-
Doporučená:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, méthode de français. 2014. ISBN 2011560551.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- rozlišit tvary pravidelných a vybraných nepravidelných sloves |
- rozlišit tvary perfekta (passé composé) |
- rozlišit tvary členu dělivého (article partitif) |
- rozlišit tvary blízké budoucnosti (futur proche) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- popsat jednoduchým způsobem události z minulosti (passé composé) |
- popsat jednoduchým způsobem svoje stravovací zvyky |
- popsat jednoduchým způsobem svoje plány |
- vyhledat, shrnout nebo analyzovat informace v krátkém jednoduchém textu nebo poslechu z oblasti osobního nebo pracovního života |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- rozlišit tvary jednoduchého budoucího času (futur simple) |
- rozlišit tvary imperativu zvratných sloves |
- identifikovat základní výrazy vyjadřující příčinu a záměr |
- rozlišit použití vztažných zájmen qui a que |
- rozlišit tvary imperfekta (imparfait) |
- rozpoznat tvary blízké minulosti (passé récent) |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- jednoduchým způsobem popsat svoje plány do budoucna |
- dát radu, doporučení |
- jednoduchým způsobem vysvětlit příčinu a záměr |
- vyprávět příběh v minulosti a správně použít tvary perfekta a imperfekta (passé composé, imparfait) |
- popsat události z blízké minulosti (passé récent) |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|