|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / PMZ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
PMZ
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Příprava na mezinárodní zkoušky
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je jazykově vybavit studenty tak, aby co nejúspěšněji složili mezinárodní zkoušky z anglického jazyka, např. IELTS pro potřeby akademické mobility.
|
Požadavky na studenta
|
aktivní účast na seminářích
uspět ve zkušebním testu
|
Obsah
|
1. týden ( 4 hod.) Úvod, seznámení s obsahem zkoušky
2. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 1
3. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 1
4. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 2
5. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 2
6. týden ( 4 hod.) Část: Poslech
7. týden ( 4 hod.) Část: Poslech
8. týden ( 4 hod.) Část: Čtení
9. týden ( 4 hod.) Část: Čtení
10. týden ( 4 hod.) Část: Mluvení
11. týden ( 4 hod.) Část: Mluvení
12. týden ( 4 hod.) Zkušební testování
13. týden: vyhodnocení kurzu a výsledků testu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Brook-Hart,B. Instant IELTS. Cambridge University press, 2004.
-
Doporučená:
Jakeman, V., McDowell, C. Cambridge Practice Tests for IELTS 1. Cambridge University Press, 2004.
-
Doporučená:
Jakeman,V., McDowell, C. Step Up to IELTS. Cambridge University Press, 2004.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
52
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
20
|
Celkem
|
112
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- rozlišit a používat běžnou slovní zásobu související s rodinným, pracovním a každodenním životem |
- rozlišit a používat odbornou slovní zásobu dle osobního zaměření |
- rozlišit formální a neformální komunikaci |
- prokázat znalost gramatických jevů potřebných pro běžnou komunikaci |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- vyhledat důležitou informaci v delším a složitém autentickém textu |
- analyzovat texty psané běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta |
- reprodukovat obsah konverzace rodilých mluvčích ve standardním dialektu |
- postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů |
- nepřipraven začít konverzovat o tématech, která jsou mu známá nebo souvisejí s každodenním životem |
- napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- rozlišit běžný a akademický jazyk |
- rozlišit texty po stylistické stránce |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- analyzovat širokou škálu textů |
- vyhledat informace v široké škále textů, zejména akademického charakteru |
- analyzovat nebo shrnout písemné či ústní projevy na odborná témata |
- polemizovat a argumentovat |
- psát širokou škálu písemných útvarů |
- reprodukovat informace získané četbou nebo poslechem obecných i odborných textů |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Samostudium, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Samostudium, |
Výuka podporovaná multimédii, |
|
|
|
|