Práce je zaměřena na analýzu sociální kampaně Celé Česko čte dětem, jejího vlivu na chování spotřebitelů a na návrhy zlepšujících opatření. První tři kapitoly práce se zaobírají teoretickými poznatky v oblasti CSR, sociálního marketingu a nástrojů reklamních kampaní. Čtvrtá kapitola se věnuje představení Celé Česko čte dětem o.p.s. a analýze komunikační strategie s důrazem na webovou prezentaci a televizní spoty. V páté kapitole je podroben analýze vliv na chování spotřebitelů, konkrétně zapojení vzdělávacích institucí. Následuje výzkum provedený formou expertních rozhovorů s ředitelkami mateřských škol v kraji s nejnižším počtem angažovaných organizací. Na základě analýz a výzkumu jsou předloženy návrhy na zlepšující opatření zaměřené především na přehlednější navigaci webové stránky a na zapojení dalších institucí a rodičů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of social campaign Celé Česko čte dětem, its impact on consumer behavior and on suggestions of improving measures. The first three chapters summarize theoretical aspects of Corporate Social Responsibility, Social Marketing and media used in advertising. The fourth chapter is dedicated to introduction of Celé Česko čte dětem o.p.s. and analysis of communication strategy where web presentation and TV adverts are emphasized. In the fifth chapter is analysis of impact on consumer behavior, specifically the involvement of educational institutions. One of the results is that the number of involved organizations is growing; however in some regions the growth is very slow. The next part of thesis is research in the form of interview with headmasters of day-care centers in a region with the lowest number of involved institutions. Improving measures are suggested based on research and analysis. They are focused on easier navigation at the web page and on involving another institutions and parents.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, sociální marketing, nástroje reklamní kampaně, sociální kampaň
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, Social Marketing, media used in advertising, social campaign
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na analýzu sociální kampaně Celé Česko čte dětem, jejího vlivu na chování spotřebitelů a na návrhy zlepšujících opatření. První tři kapitoly práce se zaobírají teoretickými poznatky v oblasti CSR, sociálního marketingu a nástrojů reklamních kampaní. Čtvrtá kapitola se věnuje představení Celé Česko čte dětem o.p.s. a analýze komunikační strategie s důrazem na webovou prezentaci a televizní spoty. V páté kapitole je podroben analýze vliv na chování spotřebitelů, konkrétně zapojení vzdělávacích institucí. Následuje výzkum provedený formou expertních rozhovorů s ředitelkami mateřských škol v kraji s nejnižším počtem angažovaných organizací. Na základě analýz a výzkumu jsou předloženy návrhy na zlepšující opatření zaměřené především na přehlednější navigaci webové stránky a na zapojení dalších institucí a rodičů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of social campaign Celé Česko čte dětem, its impact on consumer behavior and on suggestions of improving measures. The first three chapters summarize theoretical aspects of Corporate Social Responsibility, Social Marketing and media used in advertising. The fourth chapter is dedicated to introduction of Celé Česko čte dětem o.p.s. and analysis of communication strategy where web presentation and TV adverts are emphasized. In the fifth chapter is analysis of impact on consumer behavior, specifically the involvement of educational institutions. One of the results is that the number of involved organizations is growing; however in some regions the growth is very slow. The next part of thesis is research in the form of interview with headmasters of day-care centers in a region with the lowest number of involved institutions. Improving measures are suggested based on research and analysis. They are focused on easier navigation at the web page and on involving another institutions and parents.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, sociální marketing, nástroje reklamní kampaně, sociální kampaň
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility, Social Marketing, media used in advertising, social campaign
Zásady pro vypracování
Definujte pojem sociální marketing.
Uveďte hlavní nástroje reklamních kampaní.
Analyzujte kampaň Celé Česko čte dětem.
Zhodnoťte úspěšnost zvolené sociální kampaně, formulujte vlastní návrhy a doporučení.
Zásady pro vypracování
Definujte pojem sociální marketing.
Uveďte hlavní nástroje reklamních kampaní.
Analyzujte kampaň Celé Česko čte dětem.
Zhodnoťte úspěšnost zvolené sociální kampaně, formulujte vlastní návrhy a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FÓRUM DÁRCŮ,o.s. Sociální marketing / Cause Related Marketing. Praha : Fórum dárců, 2006
KOTLER, P. Marketing Management. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P.; LEE, N. Corporate Social Responsibility : doing the most good for your company and your cause. New Jersey : Willey, 2005. ISBN 0-471-47611-0.
Seznam doporučené literatury
FÓRUM DÁRCŮ,o.s. Sociální marketing / Cause Related Marketing. Praha : Fórum dárců, 2006
KOTLER, P. Marketing Management. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P.; LEE, N. Corporate Social Responsibility : doing the most good for your company and your cause. New Jersey : Willey, 2005. ISBN 0-471-47611-0.