Práce se zabývá hodnocením a porovnáním učebnic anglického
jazyka používaných na středních školách. Teoretická část pojednává o výukových materiálech a pomůckách a udavá obecné informace o učebnici. Praktická část obsahuje charakteristiku učebnic Solutions a Time to Talk, jejich
analýzu, hodnocení a porovnání.
Annotation in English
The thesis deals with the evaluation and comparison of two coursebooks used
at Czech secondary schools. The theoretical part provides general information about teaching materials, teaching aids and a coursebook. The practical part includes the characteristics, evaluation and comparison of the Solutions and Time to Talk coursebooks.
Keywords
učebnice, hodnocení, výběr učebnice, Solutions, Time to Talk
Keywords in English
coursebook, evaluation, selection of coursebook, Solutions, Time to Talk
Length of the covering note
70 s.
Language
AN
Annotation
Práce se zabývá hodnocením a porovnáním učebnic anglického
jazyka používaných na středních školách. Teoretická část pojednává o výukových materiálech a pomůckách a udavá obecné informace o učebnici. Praktická část obsahuje charakteristiku učebnic Solutions a Time to Talk, jejich
analýzu, hodnocení a porovnání.
Annotation in English
The thesis deals with the evaluation and comparison of two coursebooks used
at Czech secondary schools. The theoretical part provides general information about teaching materials, teaching aids and a coursebook. The practical part includes the characteristics, evaluation and comparison of the Solutions and Time to Talk coursebooks.
Keywords
učebnice, hodnocení, výběr učebnice, Solutions, Time to Talk
Keywords in English
coursebook, evaluation, selection of coursebook, Solutions, Time to Talk
Research Plan
1. Prostudovat odbornou literaturu na dané téma
2. Připravit podklady pro výzkum
3. Provést výzkum ve školách
4. Shromáždit údaje a analyzovat výsledky výzkumu
5. Vyvodit závěry výzkumu a jeho využití v praxi
6. Vypracovat diplomovou práci
Research Plan
1. Prostudovat odbornou literaturu na dané téma
2. Připravit podklady pro výzkum
3. Provést výzkum ve školách
4. Shromáždit údaje a analyzovat výsledky výzkumu
5. Vyvodit závěry výzkumu a jeho využití v praxi
6. Vypracovat diplomovou práci
Recommended resources
Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Longman, Harlow, 1991
Choděra, R.: Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Academia, Praha, 2006
Choděra, R.: Výuka cizích jazyků na prahu nového století. Ostravská univerzita, Ostrava, 1999
Peters, S.: Time to Talk: učebnice angličtiny pro střední a jazykové školy. Polyglot, Praha, 2001v
Scrivener, J.: Learning Teaching. Macmillan, Oxford, 2005
Soars, J.: New Headway. Oxford University Press, Oxford, 2003
Recommended resources
Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Longman, Harlow, 1991
Choděra, R.: Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Academia, Praha, 2006
Choděra, R.: Výuka cizích jazyků na prahu nového století. Ostravská univerzita, Ostrava, 1999
Peters, S.: Time to Talk: učebnice angličtiny pro střední a jazykové školy. Polyglot, Praha, 2001v
Scrivener, J.: Learning Teaching. Macmillan, Oxford, 2005
Soars, J.: New Headway. Oxford University Press, Oxford, 2003