Tato bakalářská práce se zaměřuje na dramatickou výchovu a její uplatnění v mateřské škole. Dále se zabývá hrou v roli a jejím využitím v předškolním zařízení. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dramatické výchovy a její metody,které můžeme využít v MŠ. Praktická část obsahuje seznámení s mateřskou školou Žlutice a využití pohádky Hrnečku vař.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on drama and its application in kindergarten. It also deals with the role play and its use in pre-school. The theoretical part is focused on the characteristics of drama education and the methods that can be used in kindergarten. The practical part includes familiarization with the kindergarten town and its use of fairy tales Free Advice.
Klíčová slova
dramatická výchova, hra v roli , předškolní zařízení,cíle dramatické výchovy, simulace,alterace,charakterizace
Klíčová slova v angličtině
drama, game in the role, preschools, objectives drama education, simulation, alteration, characterization
Rozsah průvodní práce
20 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na dramatickou výchovu a její uplatnění v mateřské škole. Dále se zabývá hrou v roli a jejím využitím v předškolním zařízení. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dramatické výchovy a její metody,které můžeme využít v MŠ. Praktická část obsahuje seznámení s mateřskou školou Žlutice a využití pohádky Hrnečku vař.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on drama and its application in kindergarten. It also deals with the role play and its use in pre-school. The theoretical part is focused on the characteristics of drama education and the methods that can be used in kindergarten. The practical part includes familiarization with the kindergarten town and its use of fairy tales Free Advice.
Klíčová slova
dramatická výchova, hra v roli , předškolní zařízení,cíle dramatické výchovy, simulace,alterace,charakterizace
Klíčová slova v angličtině
drama, game in the role, preschools, objectives drama education, simulation, alteration, characterization
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Seznam doporučené literatury
SVOBODOVÁ, Eva a Hana ŠVEJDOVÁ. Metody dramatické výchovy v mateřské škole. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0020-8.\\
ULRYCHOVÁ, I., GREGOROVÁ, V. a H. ŠVEJDOVÁ. Hrajeme si s pohádkami. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-355-2.\\
MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy. Praha: Artama, 1992. ISBN 80-7068- 105-5.\\
MACHKOVÁ, Eva. Malý průvodce dramatickou výchovou v MŠ. Praha: Artama, 1992. ISBN 80-7068-047-4.\\
VALENTA, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Agentura STROM, 1997. ISBN 80-901954-1-5.\\
Seznam doporučené literatury
SVOBODOVÁ, Eva a Hana ŠVEJDOVÁ. Metody dramatické výchovy v mateřské škole. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0020-8.\\
ULRYCHOVÁ, I., GREGOROVÁ, V. a H. ŠVEJDOVÁ. Hrajeme si s pohádkami. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-355-2.\\
MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy. Praha: Artama, 1992. ISBN 80-7068- 105-5.\\
MACHKOVÁ, Eva. Malý průvodce dramatickou výchovou v MŠ. Praha: Artama, 1992. ISBN 80-7068-047-4.\\
VALENTA, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Agentura STROM, 1997. ISBN 80-901954-1-5.\\